XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Tortilla wraps :D
100 gram rundergehakt per wrap en een beetje sla :rolleyes:

53l8br.jpg

• Like
Waarderingen: Obee
of5bgl.jpg

55gr proteine
20gr khdr
9gr vet

LMNL kan je recept geven wil het echt uitproberen die pannenkoeken zien er zo lekker uit :D

LMNL kan je recept geven wil het echt uitproberen die pannenkoeken zien er zo lekker uit :D

anytime!

100gr yoghurt
100gr kwark
40gr whey
goji bessen (optioneel)
1 ei
10 gr custardpoeder of bloem
snufje zout

mixen, hoopje in de koekenpan doen, deksel erop, flip n turn, nogmaals 2 min wachten, klaar.
ik kreeg er hier 6 uit

en vult het ook goed is het ook hoog in calorieen of dat niet ?

2l9jyc8.png

ik zit wel goed vol nu idd

Heb je er veel boter/olie/whatever voor nodig om ze te bakken?

woow 395 kcal is niet superhoog en je krijgt 6 pannenkoeken? dat is evenveel als mijn 4 boterhammen voor lunch terwijl dit me 3x zo lekker lijkt :D

Heb je er veel boter/olie/whatever voor nodig om ze te bakken?

neu niet echt. ik gebruik vaak zo'n olijfolie spray. denk in totaal 1,5 eetlepel, waarvan een gedeelte nog in de pan zit.
woow 395 kcal is niet superhoog en je krijgt 6 pannenkoeken? dat is evenveel als mijn 4 boterhammen voor lunch terwijl dit me 3x zo lekker lijkt :D
zijn wel kleine he, ze zijn vrij dik door de kwark. denk niet dat je er grote pannenkoeken van kunt maken omdat er weinig bloem in zit.

Ja haha ik vind klein maar dik lekkerder dan groot en dun ik weet niet waarom maar dat is zo dus ja 6 kleine maar dikke pannenkoeken morgen maar even gaan maken :D

Alleen meot ik wel whey zin te regelen je kan gewoon protein powder gebruiken toch

---------- Post toegevoegd 19 July 2013 om 12:47 ----------

Ja haha ik vind klein maar dik lekkerder dan groot en dun ik weet niet waarom maar dat is zo dus ja 6 kleine maar dikke pannenkoeken morgen maar even gaan maken :D

Alleen meot ik wel whey zin te regelen je kan gewoon protein powder gebruiken toch

klinkt zo verkeerd

Ja als ik er nu over ga nadenken klinkt het heel verkeerd jah -.-

Serieus ik zag dit niet aankomen hahaha

hahaha :P, maar jah ik zal het morgen zeker uitproberen:D lijkt me echt heerlijk, denk al nu 2 jaar geen pannekoeken meer gehad :S

hahaha :P, maar jah ik zal het morgen zeker uitproberen:D lijkt me echt heerlijk, denk al nu 2 jaar geen pannekoeken meer gehad :S

pfoee.. lastig leven.
deze zijn echt wel prima te doen.
in jou geval zou ik er wat extra bloem doorheen doen.
ik wilde het in deze laag houden ivm mijn macro's, bij jou duidelijk niet nodig :)

Nee haha want met mijn voedingschema nu kom ik nog kcals tekort dus deze pannenkoeken kan ik er gewoon er naast bij adden haha maar morgen wordt het hopelijk smullen :D

Gister vasten gebroken met een Turks gerecht genaamd: Kumpir.

Dit is 1 gekookte aardappel die je moet snijden in het midden en vervolgens puree-achtig maken met een vork. Als eerst doe je wat boter en pizzakaas erop en dat mix je. Vervolgens doe je rundvlees erin, en zo een beetje alle groenten die je wilt. Ik heb er ook wat yoghurt en sambal bij gedaan. Moeten jullie eens gaan proeven in restaurants, maar homemade is ook heerlijk :)

foto (2).jpg

En dit is hoe ik mijn vasten vandaag ga openbreken, alweer Turks natuurlijk:o. Gerecht heet; Manisa Kebabi. Manisa is een streek in Turkije en kebab hebben jullie vast wel van gehoord.

Hier zit dus klein gesneden stukjes rundvlees in, aardappelen, en wat erwten en champignons die je nauwelijks proeft. Dit allemaal is de binnenkant, verwikkeld in 1 pannekoek zoals je kunt zien. Met nog op elke kebab 1 omelet. Dit is echt om van te smullen guys:meal:

foto.jpg

Kumpir:heart:

200 gram aardappelen
150 gram kip
350 gram groentes
en salade van alles en nog wat komkommer tomaat augurk sla

En snoep tomaatjes wooow die zijn lekker !! haha

Terug
Naar boven