Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Twee broodjes gegrilde runderhamburger met veldsla en homemade zoete tomatensaus. Lekkah!

uploadfromtaptalk1373996225604.jpg

We hadden een zalm moot van ong 13€ met zn 2-en (ik een beetje meer dan haar :p). Sausje erbij, gebakken aardappeltjes + ui + groente. Was goed gelukt!

uploadfromtaptalk1373996707741.jpg

Gisteren eindelijk terug deftig eten na een weekje vakantie met de boys.

image.jpg

Presentatie is ook een kunst. Drie mooie bordjes op een rij!

aktzeq.png

2 hele eieren, 3 eiwitten, 3 plakjes runder rookvlees, wat kruiden en bieslook, geserveerd op 2 bruine boterhammen.
Lekka lekka.

Simpele Avondmaaltijd

2013-07-17 18.02.34.jpg

Hea volgensmij is dat makkelijk 250 gram groentes en 120-150 gram kip ? denk ik

Hea volgensmij is dat makkelijk 250 gram groentes en 120-150 gram kip ? denk ik
in je dromen.. je haalt nog niet eens de helft....

hier even een voorbeeldje van 200 gram aardappelen en 200 gram vis met salade..
en ter verduidelijking. dat bord is 26 cm diameter

IMG_3635.jpg

Laatst bewerkt:
Pittige tomatensoep

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zoals iemand anders al eens zei;

ik haal stukken snot uit m'n neus die meer voedingswaarde hebben dan die maaltijd

**** dit gaat nog es moeilijk worden dacht ik eindelijk de 2700 gehaald te hebben hoor ik dat ik er maar 1875 eet,, Maar ik had al best moeite met die maaltijd op te krijgen terwijl ik nu alweer honger heb weet iemand hoe dat komt,, zo snel vol zitten maar wel weer heel snel honger hebben?

noem je dat een maaltijd?
dat is een peuter hapje.. zou minimaal 4 x zoveel kip pakken en 3 keer zoveel aardappelen en groenten eer ej op een normale maaltijd zit... geen wonder dat je stats zo zijn.. :(

Best ironisch dat dit uit jouw mond komt :o

• Like
Waarderingen: Obee
**** dit gaat nog es moeilijk worden dacht ik eindelijk de 2700 gehaald te hebben hoor ik dat ik er maar 1875 eet,, Maar ik had al best moeite met die maaltijd op te krijgen terwijl ik nu alweer honger heb weet iemand hoe dat komt,, zo snel vol zitten maar wel weer heel snel honger hebben?

Kijk op de verpakking hoeveel het bevat. Weeg alles af. Dát is wat je eet. Als iemand anders meer zegt, eet diegene iets met meer kcal..Kijk op je eigen verpakking en weeg álles af (in ieder geval in het begin).

je eet babyhapjes.. vind je het gek dat je weer honger hebt?
ga het dubbele eten en stouw een beetje door. Met een week ben ej eraan gewend en doe je er weer de helft bij en zit je net aan op een normale maaltijd.. en dat is er maar 1!

ja maar ik heb nog niet echt een keuken weegschaal dat moet ik nog es gaan aanschaffen dus ik schat alles ongeveer in, ik heb er wel een maar die werkt niet zo goed denk ik ik doe het via daar, en me maaltijd leek toen op 200 gram aardappelen zwz 200 gram groentes en 100 gram kip

ja maar ik heb nog niet echt een keuken weegschaal dat moet ik nog es gaan aanschaffen dus ik schat alles ongeveer in, ik heb er wel een maar die werkt niet zo goed denk ik ik doe het via daar, en me maaltijd leek toen op 200 gram aardappelen zwz 200 gram groentes en 100 gram kip

met 58kg hoef je niet eens op de aantallen te letten.. gewoon vreten.

Terug
Naar boven