Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen doet er lyrisch over maar ik vind het bah.Klinkt leuk, dus geen vet/olie nodig?
Smaken die frietjes dan wel goed?
Leg mij deze eens uit hooggeleide g
Lijkt wel anti gravity systeem.
![]()
Ja nederlanders kennen ook geen kwaliteit frietjes met hun zakje pattat frikandel speciaal extra uitjes.Iedereen doet er lyrisch over maar ik vind het bah.
Frit pindasausJa nederlanders kennen ook geen kwaliteit frietjes met hun zakje pattat frikandel speciaal extra uitjes.

Lijkt me gewoon 'hetelucht', 'grill', 'microgolf' en combinaties daarvanLeg mij deze eens uit hooggeleide g
Lijkt wel anti gravity systeem.
![]()

Mama marina weet toch ook alles@Kaassaus
golfjes = micro
halve rondje met streepjes = grill
rondje met streepjes (linksonder) = hetelucht
rest is combinaties.
De meeste modernere hebben ook een crisp stand. Wij hebben geen airfryer. Crisp stand is oven/magnetron en grill met een speciale metalen crispplaat die heet wordt. Friet erop en 10 minuten en klaar. Doe ook vaak aardappelwedges op de plaat. (zo een zakje kant en klaar) dan in 10 minuten heerlijk knapperig.

Koud?
40 sec microgolf. Kon niet wachten tot de aanbevolen 60 sec
De saus doet het emAirfyer -> frietpan
brb hele huis/schuur en je kleren stinkt naar frituur
In 9 minuten paar frikandellen klaar. Ez. Als je klodders saus erop gooit, wie de fk proeft het verschil dan.

Andere optie voor friet.. lang zo lekker niet.. eerst effe ontdooien in de micro. Dan 10 minuten onder de gril/hetelucht (links boven)
Kaassaus op friet is wel de way to go voor mij hoor. Alleen jammer dat ik voortaan vrijwel cheatloos door het leven ga.
Ga je trouwen? 2 trouwringen

Lactose allergie... no kaas for meKaassaus op friet is wel de way to go voor mij hoor. Alleen jammer dat ik voortaan vrijwel cheatloos door het leven ga.
Vleesschhhh.... maar ja moet het wel verkrijgbaar en betaalbaar zijn. 
Kaassaus met stukjes baconKaassaus op friet is wel de way to go voor mij hoor. Alleen jammer dat ik voortaan vrijwel cheatloos door het leven ga.