AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Klinkt leuk, dus geen vet/olie nodig?
Smaken die frietjes dan wel goed?

Even de vragen beantwoord, maar ik denk dat het een kleine troll actie is.
Nee ik meen het, word schijt ziek van frituur wachten, en wil ook geen fritketel met olie omdat alles stuk gaat in mijn handen en bang heb voor brandgevaar.

Nee ik meen het, word schijt ziek van frituur wachten, en wil ook geen fritketel met olie omdat alles stuk gaat in mijn handen en bang heb voor brandgevaar.

In dat geval...

Airfryer is ideaal. Gebruik het elke dag.

Je kan een airfryer zien als een heteluchtoven. Alles wat in de oven kan, kan je ook in de airfryer doen.

Heb zelf een budget airfryer gekregen en deze voldoet prima. Mocht ik ooit zelf een nieuwe nodig hebben, koop ik meteen een grotere van Philips. Daar hier meer in kan en je zo grote maaltijden kan bereiden.

Bij vragen stuur gerust een PB!

In dat geval...

Je kan een airfryer zien als een heteluchtoven. Alles wat in de oven kan, kan je ook in de airfryer doen.

Heb zelf een budget airfryer gekregen en deze voldoet prima. Mocht ik ooit zelf een nieuwe nodig hebben, koop ik meteen een grotere van Philips. Daar hier meer in kan en je zo grote maaltijden kan bereiden.

O ik heb al een hete lucht oven ingebouwd, welk voordeel heeft airfryer dan?

In dat geval...

Heb vraag via pb gestuurd

In dat geval...

Waarom dan niet in de oven maken.? Of heb je geen (combi)-oven? :p
Wij maken ook heel veel in onze oven, echt gemakkelijk. Alles erin en wachten :D Veel zeggen dat een airfryer wel iets handig is maar snap niet dat ik dat zou moeten kopen als ik een grill, oven en gasvuur heb...

Sneller dan de oven opwarmen. Vocht en vet kan het “mandje” verlaten. Dus hetgeen wat je in het “mandje” hebt zitten komt er beter uit.
Die alientochnology is nieuw voor mij.
Even kijken of ik er ergens eentje op de kop kan tikken voor postnl niet meer levert.

• Like
Waarderingen: Onit
Sneller dan de oven opwarmen. Vocht en vet kan het “mandje” verlaten. Dus hetgeen wat je in het “mandje” hebt zitten komt er beter uit.
Als je een oven hebt, kan je toch perfect je eten op een rooster leggen en daaronder zo'n plaat/bak? Zitten standaard bij de ovens.
Sneller opwarmen zou wel kunnen, is stuk kleiner ook

Kwa stroomverbruik miss ook beter?
Hangt ervan af hoe je het bekijkt. Als ik in de oven mijn eten maak, zit de oven volledig vol. Vlees voor 2 dagen, hele hoop groenten die je daarna dan nog bij andere gerechten kan doen, ovenschotels, etc.
Als het is om een kleine portie frieten op te warmen, kan je beter een airfryer kopen. Denk daar net aan. Ik ben het gewoon om mijn oven enkel te gebruiken als ik deze vol kan stampen met eten dat ik meerdere dagen kan eten :D

Airfryers zijn wel serieus handig. Kip en gehakt (ja meatballssssss) uit de airfryer zijn echt hemels.

• Love
Waarderingen: Onit
Waarom dan niet in de oven maken.? Of heb je geen (combi)-oven? :p
Wij maken ook heel veel in onze oven, echt gemakkelijk. Alles erin en wachten :D Veel zeggen dat een airfryer wel iets handig is maar snap niet dat ik dat zou moeten kopen als ik een grill, oven en gasvuur heb...
Ik weet niet eens wat al die logo's betekenen op mijn oven / microgolf.
Mijn moeder is het eens komen uitleggen maar de helft al vergeten.
Ik gebruik enkel oven voor zalm te bakken.
Microgolf gebruik ik amper.
Eet gewoon koude pizza uit de frigo.

Ge zijt nie helemoal goe ofwel

20200324_153334.jpg

Hard trainen goed eten
Heb een foutje gemaakt. Niet trainen moest het zijn..

Dit is ook een budget ding
@Kaassaus als jij dat niet snap ben je laag geleid
20200324_163307.jpg
20200324_163304.jpg

bij ons is het ook een oven die vanalles kan maar gebruik ook lang niet alles. De grill, circulatiegrill, bovenwarmte/onderwarmte, hetelucht-oven en de pizzastand :D microgolf zit er niet op, stoom nooit in die oven en er zijn echt ziek veel standen en speciale modi. Denk dat het geen goedkoop ding was toen de vorige bewoners deze kochtten :p

Terug
Naar boven