- Waardering
- 10.272
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Meestal tussen de 20 en 30 bij de "standaard " diepvriespizzas
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kom net uit het ziekenhuis dus met trainen wacht ik nog ff. Ben daaaaaarom juist beetje aan het kijken met voeding etccGeen idee en daar moet je je ook niet druk over maken
Hoeveel kan jij eten?? Mn vader weegt bijna 89kilo.... hoe

STANDAARD DIEPVRIESMeestal tussen de 20 en 30 bij de "standaard " diepvriespizzas
!!! MIJN ZELFGEMAAKTE PIZZA ZIT VOL MET VERSE INGREDIENTEN EN VITAMINES!!!STANDAARD DIEPVRIES!!! MIJN ZELFGEMAAKTE PIZZA ZIT VOL MET VERSE INGREDIENTEN EN VITAMINES!!!
Whaha ken je die video van sluipschutters niet??DAN ZOU IK OP DE ACHTERKANT VAN ALLE VERSE INGREDIËNTEN KIJKEN EN DE EIWITTEN BIJ ELKAAR OPTELLEN!!!!
Graag gedaan
Das pech, net de verpakking van mijn verse groenten opgegeten. Kan ik ergens snel terecht voor een x-ray scan zodat ik toch nog mijn voedingswaarden kan nazien?DAN ZOU IK OP DE ACHTERKANT VAN ALLE VERSE INGREDIËNTEN KIJKEN EN DE EIWITTEN BIJ ELKAAR OPTELLEN!!!!
Graag gedaan
......tja Je Moet wat eten tijdens het coronaDas pech, net de verpakking van mijn verse groenten opgegeten. Kan ik ergens snel terecht voor een x-ray scan zodat ik toch nog mijn voedingswaarden kan nazien?
Vriendelijke groentjes
Hoe zwaar ben jij??Laatste x pizza is 2 diepvries in 1`meal... dat was 1 van de 4 warme meals per dag... naast het nodige tussendoor.
Oh ja... en havermout toe
#vreetzak
Veel te licht iig.... maar zit ook met een stofwisselingsprobleem .... maar ik stouw gewoon door...

veel te licht?? 80? 90? 120??Veel te licht iig.... maar zit ook met een stofwisselingsprobleem .... maar ik stouw gewoon door...![]()
Meer kunnen eten! Zwaarder worden! Groter worden en blijven trainen!!!!
vind jij 80 kg voor een vrouw van 1,68 licht??

Ik fix dat wel mattie
Lijkt wel een vagijn