- Waardering
- 5.277
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 18%
Als die er bij jou zo droog uit zien zou ik me wel wat zorgen gaan maken vriend
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als die er bij jou zo droog uit zien zou ik me wel wat zorgen gaan maken vriend
Je moet het ook zelf sappig maken vriend.Als die er bij jou zo droog uit zien zou ik me wel wat zorgen gaan maken vriend

Lijkt er eerder op dat ie er te lang geen gezien heeft.Als die er bij jou zo droog uit zien zou ik me wel wat zorgen gaan maken vriend

Er is meer in het leven dan vagijnen. Nu kan ik mij focussen op mijn leg routine dat mij later meer vagijnen gaat afwerpen.Lijkt er eerder op dat ie er te lang geen gezien heeft.![]()
Noem je marina nou dik ?
was ik maar dik...

Je mag mijn kwabjes hebben op een voorwaarden. Ik sta mijn vetjes af mits je jou calorieën onderhoud erook even bij switched. Kan ik eindelijk meer eten dan 2k zonder vettig te worden.
Als dat kon had ik t direct gedaan!!! Jammergenoeg kan t niet..Je mag mijn kwabjes hebben op een voorwaarden. Ik sta mijn vetjes af mits je jou calorieën onderhoud erook even bij switched. Kan ik eindelijk meer eten dan 2k zonder vettig te worden.

ik was eerst!Als dat kon had ik t direct gedaan!!! Jammergenoeg kan t niet..
Mijn mannetje vraagt ook vaak om die ruil ...![]()

yup....

Whah, oh je bent een vrouw? Had ik niet begrepen.vind jij 80 kg voor een vrouw van 1,68 licht??
jij zal later makkelijk een vriedin vinden in de cardio hoek![]()
Whaha, ja is wel eens gebeurt hoor!! Ik zag zn paars langwerpig ding ik dacht ja dit moet het zijn🤣🤣🤣Wel handig dat op je stoel vermeld staat dat het een stoel is. Je zou je zomaar eens kunnen vergissen![]()
Wat is dat voor lekker stukkie vlees??
Vast voedsel! Dat is vooruitgang.
Je moet wat met al dat corona gezeik
Blinde vink

Hoe bedoel je?