- Waardering
- 10.506
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 73kg
hij snapte jouw bericht niet IP. geeft niet, blijft een dingetje tussen ons. echte vriendschap noem je dat

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hij snapte jouw bericht niet IP. geeft niet, blijft een dingetje tussen ons. echte vriendschap noem je dat

Yeah buddy!hij snapte jouw bericht niet IP. geeft niet, blijft een dingetje tussen ons. echte vriendschap noem je dat![]()
Daging smoor met apart gewokte groente en zwarte ogen boontjes.
![]()

HEt gaat nu niet meer om lekker, maar om de eiwitten en dergelijke! Okay hang me maar op ik heb hier geen verstand van

Neen.HEt gaat nu niet meer om lekker, maar om de eiwitten en dergelijke! Okay hang me maar op ik heb hier geen verstand van![]()
Gewoon simpel met aardappelen.
Rare combi wel.Gewoon simpel met aardappelen.
Ik heb spekblokjes overwogen maar dan ben ik binnenkort zelf ook terug een spekblokje.
Eet ik al van in mijn kindertijdRare combi wel.
Zo knap als toen je 12 was wordt je nooit meer

Maar dan knapper![]()
Eet ik al van in mijn kindertijd
Iemand op Facebook zei dat ik op een jonge Arnold leek![]()
Heel simpel, 500 gram magere runderlappen een paar minuutjes aanbraden, dan de boemboe (smoor of smoor) kort meebakken, wat water toevoegen en dan een paar uur op een laag pitje of in een oven (beneden de 100 graden) laten sudderen. Aan het einden even op wat hoger vuur om de saus in te dampen, wat fijn gesneden groente wokken en in dit geval een blik bonen erbij ipv rijst.