- Waardering
- 11.434
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Kippedijfilè met roomsaus, Wokgroenten-eiersalade met frietjes

beetje.. ik houd niet zo van (erg) krokant, vorige keer waren het net spijkersSlappe friet, of lijkt dat maar zo?
Alsnog eetsmakelijk!![]()

Yes yes, maar je moet natuurlijk wel de juiste bloem gebruiken. Niet je standaard patentbloem maar type "00" bloem.Standaard deegje van water, bloem, olie, gist en een snuif zout?
Yes yes, maar je moet natuurlijk wel de juiste bloem gebruiken. Niet je standaard patentbloem maar type "00" bloem.
150 ml water
1 theelepel suiker
15 gram gist
Afdekken en 10 mins laten activeren.
250 g bloem en 1 theelepel zout mengen, vervolgens gistmengsel en 1 eetlepel olie al knedend toevoegen en dan 20 mins laten kneden.
Ondertussen tomatensausje maken, ff 10 mins laten pruttelen en dan terugkoelen.
Lekker makkelijk en spotgoedkoop. Ik moet alleen eigenlijk nogsteeds een keer zo'n pizzasteen kopen voor een knapperigere bodem.
Hierdoor word mijn deeg steeds brood achtig dik.Yes droge gist.Die 00 bloem vind je hier bijna nergensHierdoor word mijn deeg steeds brood achtig dik.
15gr gist? Jij gebruikt droge gist dus?
Waarom zit er suiker in? Heeft dat een functie of is dat smaak?Yes yes, maar je moet natuurlijk wel de juiste bloem gebruiken. Niet je standaard patentbloem maar type "00" bloem.
150 ml water
1 theelepel suiker
15 gram gist
Afdekken en 10 mins laten activeren.
250 g bloem en 1 theelepel zout mengen, vervolgens gistmengsel en 1 eetlepel olie al knedend toevoegen en dan 20 mins laten kneden.
Ondertussen tomatensausje maken, ff 10 mins laten pruttelen en dan terugkoelen.
Lekker makkelijk en spotgoedkoop. Ik moet alleen eigenlijk nogsteeds een keer zo'n pizzasteen kopen voor een knapperigere bodem.
Gist heeft suiker nodig om om te zetten in CO2.Waarom zit er suiker in? Heeft dat een functie of is dat smaak?
Zitter er geen suikers in het deeg?Gist heeft suiker nodig om om te zetten in CO2.
En het bevordert de smaak.
Foto's van je zus?Mijn zus heeft ook bakstress in tijden van Corona, en dan helpen we maar met opeten hé!
Broodpudding en pannenkoeken.
![]()