XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

C3673813-7FBD-468E-A30A-048DDEF77F57.jpeg

Lang leve de airfryer!

Ik word jaloers hier... dagmenu kwam niet verder dan quinoapap, (overdatum) lactosevrije kwark, brocolli/linzensoep met kip (wat daarna toch door de blender moest :o ) en hier volgen nog wat bakken van.... :rolleyes: #livingtheliquidlife# #nietfotowaardig#
Oh ja.. wel paas dus een paar zeer zacht gekookte "slobber" eitjes :D met zout!! uiteraard!

edit: shoot...:emo: Toetje vergeten... 4x 1000 mg paracetamol + ibu :roflol:

Waar koop jij lactosevrije kwark? Ik ben ook lactose-intolerant, maar neem altijd de gewone van de Zaanse Hove

Jelly, zo'n oven wil ik ook.

Kben benieuwd naar het resultaat morgen :cool:
5549CAEE-22B8-4390-830C-D2E740D29ED4.jpeg

BBQ was tegen de 300 graden. 6 minuutjes en hij was meer dan goed. Deeg was goed gerezen en mooi krokant en luchtig. Blij met het resultaat. Alleen nog even oefenen op de rondheid van de pizza’s :o
ECBFD51A-D804-41FD-B638-FE5096DC86FB.jpeg

Hierna de pulled beef gegeten (hier op de BBQ gisteren). Ook zeker niet vies.

Waar koop jij lactosevrije kwark? Ik ben ook lactose-intolerant, maar neem altijd de gewone van de Zaanse Hove
ik bestelde eerst bij jumbo de minusl... maar das onbetaalbaar.
Tegenwoordig probeer ik Deka of Deen en da zorgen dat ze tegen datum aan zijn... want wel prijzig. Maar 1,29 voor 500 gram is nog te doen
Melkan. deze:
Sinds kort in het assortiment. Wordt bijna niet verkocht dus dan wordt ie vaak afgeprijst.. :o

Maar kan jij wel tegen gewone kwark dan?
Ik krijg extreme buikpijn en diarree bij gewone kwark... zelfs met 1 hap of met lactase tabletten.... :(

Tegenwoordig probeer ik Deka of Deen en da zorgen dat ze tegen datum aan zijn... want wel prijzig. Maar 1,29 voor 500 gram is nog te doen
Melkan. deze:
Sinds kort in het assortiment. Wordt bijna niet verkocht dus dan wordt ie vaak afgeprijst.. :o

Ik krijg extreme buikpijn en diarree bij gewone kwark... zelfs met 1 hap of met lactase tabletten.... :(

Nieuw bij AH:

Nieuw bij AH:

Klopt. Die hebben ze al een tijdje. Is echter qua consistentie meer yoghurt achtig maar wel lekker en blijf t best duur vinden.
Tis hier een beetje dubbeltjes keren zeg maar :o en biji deka gaat t vaak voor 50% weg ivm datum. Dan sla ik wat in want kan prima een paar dagen over datum.

Melkan. deze:

Hahaha bij mij is het tegenovergesteld. Als ik zuivelproducten neem, kan ik juist geen grote boodschap doen.

Ik heb wel lactosevrije melk, maar andere producten vind ik te veel gedoe (en over het algemeen te veel gedoe). Daarnaast woon ik nog bij mijn ouders dus doe ik zelf geen boodschappen, dus wil niet al te kieskeurig zijn.

Terug
Naar boven