- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
*Reeten
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt Bert sorry
Hoi marina even off topic vergeet je niet dieet kosten op te voeren bij je belastingaangifte ? Zowel glutenvrij als lactosevrij staan op de dieetlijst van de belastingdienst, en de combi ook, is toch weer een aftrekpost van een paar honderd euro. Weet niet precies welke allergie je hebt maar koemelkvrij plus glutenvrij plus tarwe vrij staat een standaard bedrag van 1100 aan ziektekosten die je mag opvoeren daarmee moet je haast wel over de drempel van ziektekosten komen en er een aftrekpost aan over houden. In het kader van alle beetjes helpen deze tip van flipKlopt. Die hebben ze al een tijdje. Is echter qua consistentie meer yoghurt achtig maar wel lekker en blijf t best duur vinden.
Tis hier een beetje dubbeltjes keren zeg maaren biji deka gaat t vaak voor 50% weg ivm datum. Dan sla ik wat in want kan prima een paar dagen over datum.

er valt niks meer te zoeken want alles is al op

herkenbaarHelaas kwam de zalm uit de diepvries, dat proef je wel..

Jup ik ben jammer genoeg ook bekende met de arme mensen variant van zalm
Valt niet te eten die zooi. Alsof je een verbrande schoenzool naar binnen probeert te werken.Helaas kwam de zalm uit de diepvries, dat proef je wel..![]()
Een van de enige vissoorten die hier niet binnenkomt.Valt niet te eten die zooi. Alsof je een verbrande schoenzool naar binnen probeert te werken.
Enige vis die een beetje te doen is uit de diepvries is pangasiusfilet
En fishsticksValt niet te eten die zooi. Alsof je een verbrande schoenzool naar binnen probeert te werken.
Enige vis die een beetje te doen is uit de diepvries is pangasiusfilet

Precies. Een van de meest smerige vissoorten die er is, al helemaal hoe het wordt gekweektEen van de enige vissoorten die hier niet binnenkomt.
Geldt ook voor tilapia. Overigens wil je van veel vlees ook niet weten waar het vandaan komt. Als je panga marineert, is het best te doen. Zo sterke smaak heeft het niet. Beter dan koolvis .Precies. Een van de meest smerige vissoorten die er is, al helemaal hoe het wordt gekweekt
musclemeat.nl
Ik zie er sowieso niet zo het probleem van in. Ik bedoelde pangasius, wist niet dat panga een andere vissoort was. Het punt waar mensen denk ik bezwaar tegen hebben is dat de rivierbeddingen (Mekong Delta o.a.) sterk vervuild zijn. Qua schadelijkheid zal het denk ik wel meevallen als het aan de eisen voldoet om hier verkocht te mogen worden .Volgens de boardsponsor is Pangasiusfilet niet hetzelfde als Panga;
![]()
Pangasiusfilet -1KG - 800G Netto (rauw) - Muscle Meat
Pangasiusfilet -1KG - 800G Netto (rauw) bestel je bij Muscle Meat, dé online supermarkt voor iedereen die van gezond, gemak en voordelig houdt.musclemeat.nl
Halen jullie deze twee soorten niet door elkaar? Als het klopt wat @Scoobz0r op de site vermeld, is Pangasius een prima vis!
Dan moet je ook geen wilde zalm nemen... Dat wordt droog als je het bakt omdat het zo weinig vet bevat (bijna niets). Dan kan je beter gewone zalm nemen. die smaakt uit de diepvries wel beter. Maar dan nog... ben zelf geen zalm fan.. en bovendien duur..Helaas kwam de zalm uit de diepvries, dat proef je wel..![]()

Een beetje een eenzame 1ste verjaardag voor m’n zoontje, maar vrolijk is ie wel
![]()