XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Klopt. Die hebben ze al een tijdje. Is echter qua consistentie meer yoghurt achtig maar wel lekker en blijf t best duur vinden.
Tis hier een beetje dubbeltjes keren zeg maar :o en biji deka gaat t vaak voor 50% weg ivm datum. Dan sla ik wat in want kan prima een paar dagen over datum.
Hoi marina even off topic vergeet je niet dieet kosten op te voeren bij je belastingaangifte ? Zowel glutenvrij als lactosevrij staan op de dieetlijst van de belastingdienst, en de combi ook, is toch weer een aftrekpost van een paar honderd euro. Weet niet precies welke allergie je hebt maar koemelkvrij plus glutenvrij plus tarwe vrij staat een standaard bedrag van 1100 aan ziektekosten die je mag opvoeren daarmee moet je haast wel over de drempel van ziektekosten komen en er een aftrekpost aan over houden. In het kader van alle beetjes helpen deze tip van flip

Laatst bewerkt:
Airfryer dus gezond
20200413_110037.jpg

Ik weet dat het sarcastisch is, maar ik stond laatst best te kijken dat een airfry/oven kroket in de basis meer vet en calorieën bevat dan een 'normaal' kroketje voor de frituur. Onder aan de streep na bereiding zalt vast anders zijn :p

Precies. Een van de meest smerige vissoorten die er is, al helemaal hoe het wordt gekweekt
Geldt ook voor tilapia. Overigens wil je van veel vlees ook niet weten waar het vandaan komt. Als je panga marineert, is het best te doen. Zo sterke smaak heeft het niet. Beter dan koolvis .

Volgens de boardsponsor is Pangasiusfilet niet hetzelfde als Panga;

Halen jullie deze twee soorten niet door elkaar? Als het klopt wat @Scoobz0r op de site vermeld, is Pangasius een prima vis!

• Like
Waarderingen: BB_
Volgens de boardsponsor is Pangasiusfilet niet hetzelfde als Panga;

Halen jullie deze twee soorten niet door elkaar? Als het klopt wat @Scoobz0r op de site vermeld, is Pangasius een prima vis!
Ik zie er sowieso niet zo het probleem van in. Ik bedoelde pangasius, wist niet dat panga een andere vissoort was. Het punt waar mensen denk ik bezwaar tegen hebben is dat de rivierbeddingen (Mekong Delta o.a.) sterk vervuild zijn. Qua schadelijkheid zal het denk ik wel meevallen als het aan de eisen voldoet om hier verkocht te mogen worden .

Helaas kwam de zalm uit de diepvries, dat proef je wel..
20200413_174751.jpg
Dan moet je ook geen wilde zalm nemen... Dat wordt droog als je het bakt omdat het zo weinig vet bevat (bijna niets). Dan kan je beter gewone zalm nemen. die smaakt uit de diepvries wel beter. Maar dan nog... ben zelf geen zalm fan.. en bovendien duur.. :o

Kan je beter sardien of wijting halen op de markt. Zelf schoonmaken en even onder de gril of in bakpapier met cotroen en knoflook. Goedkoop en lekker :)

Terug
Naar boven