- Waardering
- 8.521
Is de kaas smaak niet een vreemde combi met zoet van whey of fruit?
Probeer het uit, is echt een traktatie!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is de kaas smaak niet een vreemde combi met zoet van whey of fruit?
Zou cottage cheese met chocolade whey werken als een gezonde variant op chocoladepasta / Nutella?!

Schepje extra cacao erbijZou cottage cheese met chocolade whey werken als een gezonde variant op chocoladepasta / Nutella?!![]()
Zou cottage cheese met chocolade whey werken als een gezonde variant op chocoladepasta / Nutella?!![]()
Tot nu toe ging mijn voorkeur uit naar hartig, met name 100% pindakaas, 100% amandelpasta of humus! Ik ga whey zeker proberen.Schepje extra cacao erbij
Ook choco whey met roomkaas light of kwark op rijstwafels is lekker.
Maar gewoon cottage cheese met plakjes appel, perzik, banaan, druiven, aarbei oid is lekker.
Je kan zowel zoet als hartig perfect combineren.

Ik ben zelf ook meer hartig. Ik hou totaal niet van zoet.Tot nu toe ging mijn voorkeur uit naar hartig, met name 100% pindakaas, 100% amandelpasta of humus! Ik ga whey zeker proberen.![]()

Tot nu toe ging mijn voorkeur uit naar hartig, met name 100% pindakaas, 100% amandelpasta of humus! Ik ga whey zeker proberen.![]()
Ziet er goed uit!

Hoe bevallen die amerikaanse koekies ?
deze zijn verschimmeld, THT