Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

20200512_170656.jpg
lekker man ^^

Als je geen zin hebt om te koken:

- Doperwten & wortelen mix
- Kwark
- Psyllium husk vezels
- Zoetstof + kaneel

1589289917367.jpeg

Verbazingwekkend dat dit best oké smaakt.
Klinkt best redelijk maar ik zou de neiging hebben het zout te maken, dus zonder zoetstof en kaneel.

Als je geen zin hebt om te koken:

- Doperwten & wortelen mix
- Kwark
- Psyllium husk vezels
- Zoetstof + kaneel

1589289917367.jpeg

Verbazingwekkend dat dit best oké smaakt.
Het wordt steeds gekker met jou. :D

Kwark is evenals yoghurt een prima basis voor een (groente)sausje. Overigens sluit ik mij aan bij @L3tty, ik zou hem hartig maken met kruiden zoals curry madras.

Klinkt best redelijk maar ik zou de neiging hebben het zout te maken, dus zonder zoetstof en kaneel.
Het wordt steeds gekker met jou. :D

Kwark is evenals yoghurt een prima basis voor een (groente)sausje. Overigens sluit ik mij aan bij @L3tty, ik zou hem hartig maken met kruiden zoals curry madras.

Dit deed mij wel wat denken aan vroeger. At vroeger als kind zijnde doperwten & wortelen met veel, heel veel suiker erover!

Heb tevens wel een fles Curry Ketchup staan van onze lieftallige sponsor @XXL Nutrition, maar weet niet waar ik die bij zou kunnen gebruiken.

Dit deed mij wel wat denken aan vroeger. At vroeger als kind zijnde doperwten & wortelen met veel, heel veel suiker erover!

Heb tevens wel een fles Curry Ketchup staan van onze lieftallige sponsor @XXL Nutrition, maar weet niet waar ik die bij zou kunnen gebruiken.
Curry op sla, aardappel, rijst, bij kip of vlees, op beleg...Kan overal op. Ook op huttenkase :)

Vroeger....roggebrood met currysaus :D
We hadden niet veel te makken....:o
En was lekkerder dan boter en suiker ....

Curry bij tosti's is ook zalig.
Of gewoon de hap zo. :o

Weer een experiment uit de carb cave van Kardemompeul.
Ik ben aan het oefenen om een brood te bakken op basis van een Poolish (ik weet niet of iemand het boeit: pre ferment van 8-12 uur, het hele brood bevat slechts 1 gram verse gist(!))

Dit brood was m'n tweede poging van afgelopen zondag. Iets korter laten fermenteren in de eerste rijs, wat wellicht die random grote gaten heeft veroorzaakt.
De smaak was/is desondanks echt heel nice!

DSC00973.jpg

DSC00983.jpg

Volgend weekend weer proberen:)

Weer een experiment uit de carb cave van Kardemompeul.
Ik ben aan het oefenen om een brood te bakken op basis van een Poolish (ik weet niet of iemand het boeit: pre ferment van 8-12 uur, het hele brood bevat slechts 1 gram verse gist(!))

Dit brood was m'n tweede poging van afgelopen zondag. Iets korter laten fermenteren in de eerste rijs, wat wellicht die random grote gaten heeft veroorzaakt.
De smaak was/is desondanks echt heel nice!

DSC00973.jpg

DSC00983.jpg

Volgend weekend weer proberen:)

Wanneer komt er een brood bezorg service? :D

Heeft iemand recepten voor deserts (of pre-bed maaltijden) die relatief laag in calorieën zijn?

Hit me up!

Recepten topic is dood...

Heeft iemand recepten voor deserts (of pre-bed maaltijden) die relatief laag in calorieën zijn?

Hit me up!

Recepten topic is dood...

Magere Franse kwark. Ik prefereer zelf de kwark van Zaanse hoeve (huismerk AH). Caseïne!!! :flexgrin:

Optimel vla met verse aardbeien ?

Terug
Naar boven