ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Aan pizza??morgen en donderdag nog een maar dan is het feest afgelopen hoor
werk aan de winkel, ik dacht eerlijk dat je vastgeplakt zat![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aan pizza??morgen en donderdag nog een maar dan is het feest afgelopen hoor
werk aan de winkel, ik dacht eerlijk dat je vastgeplakt zat![]()
lekker man ^^
Sowieso. Jij ook hoor

Klinkt best redelijk maar ik zou de neiging hebben het zout te maken, dus zonder zoetstof en kaneel.Als je geen zin hebt om te koken:
- Doperwten & wortelen mix
- Kwark
- Psyllium husk vezels
- Zoetstof + kaneel
![]()
Verbazingwekkend dat dit best oké smaakt.
Het wordt steeds gekker met jou.Als je geen zin hebt om te koken:
- Doperwten & wortelen mix
- Kwark
- Psyllium husk vezels
- Zoetstof + kaneel
![]()
Verbazingwekkend dat dit best oké smaakt.

lobbie mattie #nohomo
Klinkt best redelijk maar ik zou de neiging hebben het zout te maken, dus zonder zoetstof en kaneel.
Het wordt steeds gekker met jou.
Kwark is evenals yoghurt een prima basis voor een (groente)sausje. Overigens sluit ik mij aan bij @L3tty, ik zou hem hartig maken met kruiden zoals curry madras.
Curry op sla, aardappel, rijst, bij kip of vlees, op beleg...Kan overal op. Ook op huttenkaseDit deed mij wel wat denken aan vroeger. At vroeger als kind zijnde doperwten & wortelen met veel, heel veel suiker erover!
Heb tevens wel een fles Curry Ketchup staan van onze lieftallige sponsor @XXL Nutrition, maar weet niet waar ik die bij zou kunnen gebruiken.

Weer een experiment uit de carb cave van Kardemompeul.
Ik ben aan het oefenen om een brood te bakken op basis van een Poolish (ik weet niet of iemand het boeit: pre ferment van 8-12 uur, het hele brood bevat slechts 1 gram verse gist(!))
Dit brood was m'n tweede poging van afgelopen zondag. Iets korter laten fermenteren in de eerste rijs, wat wellicht die random grote gaten heeft veroorzaakt.
De smaak was/is desondanks echt heel nice!
![]()
![]()
Volgend weekend weer proberen![]()

Je hebt moeder verkeerd gespeld.
Redeom
Definieer laag.Heeft iemand recepten voor deserts (of pre-bed maaltijden) die relatief laag in calorieën zijn?
Hit me up!
Recepten topic is dood...
Mijn saldo

Heeft iemand recepten voor deserts (of pre-bed maaltijden) die relatief laag in calorieën zijn?
Hit me up!
Recepten topic is dood...