ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Sausje maken maar met de helft minder calorieën? Door de yoghurt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sausje maken maar met de helft minder calorieën? Door de yoghurt?
Recept voor een saus ??Sausje maken maar met de helft minder calorieën? Door de yoghurt?
Door je kwark/yoghurt doen, pindasaus mee maken, toevoegen aan kip gerechten,...
Chocooooos

Is er eindelijk wat glutenvrij/zuivelvrij en geschikt voor lactose intolerantie bevat het pinda's..![]()
Pinda-allergie![]()
Creatief ontbijt met ananas voor het vakantiegevoel.
Zo wat kwark erdoor, beetje roeren dan en in de magnetron en dan heb ik een lekker gezond cakeje.
Edit ik heb er ook nog wat kokosrasp doorgedaan. Voor tropische gezonde havermout eiwit ontbijt cake![]()
Heb je een recept voor pindakaas ? ( liefst geen melk )Hmmm... Er moet toch iets zijn wat je kan verdragen? Ben je opzoek naar een pindakaas smaak? Wellicht flavourdrops?
De pindameel aanleggen met melk, ei of water; heerlijke pindakaas of pindasaus.
Verder kan het door je gerechten als bindmiddel, als smaakmaker of als proteïne / vezel bommetje!
De basis is 1 ei, tussen de 25 en 30 gr havermout en tussen de 125 en 150 gr kwark. Ik kook normaal met eetlepels en niet met de weegschaal vandaar de range.
Smaak vind ik wel lekker ja.Hmmm... Er moet toch iets zijn wat je kan verdragen? Ben je opzoek naar een pindakaas smaak? Wellicht flavourdrops?

Heb je een recept voor pindakaas ? ( liefst geen melk )
De basis is 1 ei, tussen de 25 en 30 gr havermout en tussen de 125 en 150 gr kwark. Ik kook normaal met eetlepels en niet met de weegschaal vandaar de range.
Vanaf daar kun je variëren. Ik heb nu ananas en kokosrasp gedaan maar van de winter was er speculaas kwark van de optimel en die deed ik dan met appel.
Dit is voor een mini maagje. Je zou ook kunnen verdubbelen.
Ik eet niet echt zoet, voor een zoete smaak zou je er nog zoetstof en of vanille aroma door kunnen doen.
Het mengsel gaat ongeveer 4 a 5 minuten in de magnetron op vol vermogen.
Smaak vind ik wel lekker ja.
Er bestaat pindakaas isolaat zonder pinda
Maar ja...dan evengoed...no budget![]()
Zit minimum bestel bedrag aan vast voor verzending. En t is nu effe dubbeltje keren.. Fatsoenlijk kunnen eten gaat voor![]()
FlavDrops™
FlavDrops™zijn verkrijgbaar in 17 heerlijke smaken. Ze bevatten weinig calorieën, lossen makkelijk op en zijn 100% aspartaamvrij. Bestel nu en je bestelling wordt de volgende dag gratis geleverd.nl.myprotein.com
dus bruggetje moet er eerst komen... en dat zijn heel wat flesjes flavdrops ....De basis is 1 ei, tussen de 25 en 30 gr havermout en tussen de 125 en 150 gr kwark. Ik kook normaal met eetlepels en niet met de weegschaal vandaar de range.
Vanaf daar kun je variëren. Ik heb nu ananas en kokosrasp gedaan maar van de winter was er speculaas kwark van de optimel en die deed ik dan met appel.
Dit is voor een mini maagje. Je zou ook kunnen verdubbelen.
Ik eet niet echt zoet, voor een zoete smaak zou je er nog zoetstof en of vanille aroma door kunnen doen.
Het mengsel gaat ongeveer 4 a 5 minuten in de magnetron op vol vermogen.