Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (1 bezoeker)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    54

Bezoekers in dit topic

Wij snappen elkaar :heart:
Jacques Puffeney is trouwens gestopt als wijnmaker. Elke fles waar nu zijn naam nog opstaat is reeds al wat meer waard.
Nam je de tien of zeven gangen?

Het gerecht: zwezerik, knolselderij en truffel lijkt me een zeer mooie combinatie.
 
Poep. :emo:

Nou uhm...dat zijn aspergers, aardapelstjes, Vegetarische kipnuggets.

Ik vraag me dan altijd af waarom vegetariërs iets willen hebben dat op vlees lijkt. Als ik trek heb ik een maal zonder groenten, dan verneuk ik mijn vlees ook niet om op een courgette te lijken.
 
Ik vraag me dan altijd af waarom vegetariërs iets willen hebben dat op vlees lijkt. Als ik trek heb ik een maal zonder groenten, dan verneuk ik mijn vlees ook niet om op een courgette te lijken.

Wat maakt het uit. Het is nog geen echt vlees dus hoef ik mij niet schuldig te voelen als ik het eet. Bovendien smaakt het anders dan echt vlees. Veel lichter en zonder vieze stukjes peesjes en botjes. Kortom het smaakt veel lekkerder dan echt vlees. Daarom ik eet ik het dus.
Verder nog vragen? :emo:
 
Ik vraag me dan altijd af waarom vegetariërs iets willen hebben dat op vlees lijkt. Als ik trek heb ik een maal zonder groenten, dan verneuk ik mijn vlees ook niet om op een courgette te lijken.
ik snap je punt, maar je gaat mij toch niet wijsmaken dat jij kipnuggets op vlees vindt lijken :roflol:
 
ik snap je punt, maar je gaat mij toch niet wijsmaken dat jij kipnuggets op vlees vindt lijken :roflol:
Ik zag een stukje First Dates voorbijkomen, volgens mij de Vlaamse versie over twee die zich echt geen leven zonder vlees kunnen voorstellen en dan kipnuggets van MickeyD noemen.

Prima als je wel vlees eet, of als je dat niet doet, maar dit.... bizar.
 
Ik zag een stukje First Dates voorbijkomen, volgens mij de Vlaamse versie over twee die zich echt geen leven zonder vlees kunnen voorstellen en dan kipnuggets van MickeyD noemen.

Prima als je wel vlees eet, of als je dat niet doet, maar dit.... bizar.
Echt hoor, mcdo kipnuggets zijn volgens mij al nepvlees :o
 
Bubs zou haar eigen wijn meenemen en vragen of ze die willen schenken.

:thinking:
Geen idee hoe je daarbij komt, ik ken helemaal niets van wijn :roflol: .
Daar laat ik meestal anderen over beslissen.
 
Back
Naar boven