XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (2 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    26

Bezoekers in dit topic

FD937550-0DF8-4880-A339-A2C093C7B44A.jpeg

Bevroren kwark gemengd met eiwit poeder en zomerfruit on top


EDIT: om 17 uur een shake gemaakt en die in een bakje gegoten en 3 uur in de vriezer gedaan. Net opgegeten, wauw wat lekker bijna roomijs. Morgen poging twee, zal foto's posten.
 
Laatst bewerkt:
Maakte ik mij niet zo'n zorgen om. Als iemand hier ijzeren discipline heeft ben jij het. Die 300 gram extra zal alleen maar vocht zijn. BBQ vlees -> zout.
Als ik een keer uit de bocht vliegt ben ik 3 kilogram zwaarder. :roflol:

Wat is die donkere unit boven dat aardbeientaart voor gebak?

Javanais, iets met koffie-smaak.
Eikebah, niet mijn ding :p.
Mijn ouders kregen de taart niet op, dus daarnet de rest nog gaan halen.
Meneer Bubs heeft de eclair binnen gewerkt en met de rest heb ik de buren dan maar blij gemaakt :roflol:.
 
Een boel van die kippezooi (geen vlees) die je eet zit vol met veel zout, let je daar wel een beetje op?

Klopt geen vlees. :o
Maar dr zal zeker veel zout inzitten inderdaad. Mijn lichaam gaat dan veel vocht vasthouden.
Maar omg....ik had zo veel gegeten joh. Ik voel me zooooo opgeblazen nu. :treuren:
 
Laatst bewerkt:
Klopt geen vlees. :o
Maar dr zal zeker veel zout inzitten inderdaad. Mijn lichaam gaat dan veel vocht vasthouden.
Maar omg....ik had zo veel gegeten joh. Ik voel me zooooo opgeblazen nu. :treuren:
Mooi weertje voor een avondwandeling.
 
Klopt geen vlees. :o
Maar dr zal zeker veel zout inzitten inderdaad. Mijn lichaam gaat dan veel vocht vasthouden.
Maar omg....ik had zo veel gegeten joh. Ik voel me zooooo opgeblazen nu. :treuren:
Wat ik bedoel is, let eens op die pakjes er is verschil, denk eens na over alternatieven.
 
Wat ik bedoel is, let eens op die pakjes er is verschil, denk eens na over alternatieven.

Ja maar weetje wat het is ik kook die maaltijden niet zelf. Ik ken een paar mensen die graag voor mij koken (incl partner) en die bepalen natuurlijk wat voort soort producten ze gebruiken.
En ik heb zelf echt een hekel aan koken dus ik kook zelf niet. :emo: En heb er dus ook niks over te zeggen.

Dat beetje zout boeit me niet zo. En het smaakte gisteren zooo heerlijk. Ik heb echt genoten hoor. Ik hou van eten namelijk.
 
Ja maar weetje wat het is ik kook die maaltijden niet zelf. Ik ken een paar mensen die graag voor mij koken (incl partner) en die bepalen natuurlijk wat voort soort producten ze gebruiken.
En ik heb zelf echt een hekel aan koken dus ik kook zelf niet. :emo: En heb er dus ook niks over te zeggen.

Dat beetje zout boeit me niet zo. En het smaakte gisteren zooo heerlijk. Ik heb echt genoten hoor. Ik hou van eten namelijk.
Ik denk dat je oud genoeg bent om zelf te bepalen wat je eet en als je wat aan je fysiek en voeding wilt veranderen moet je een beetje het hef in eigen handen nemen. Het komt niet vanzelf.
 
Ik denk dat je oud genoeg bent om zelf te bepalen wat je eet en als je wat aan je fysiek wilt veranderen moet je een beetje het hef in eigen handen nemen. Het komt niet vanzelf.

Ja dat wel. Maar als er voor mij gekookt word dan kan ik moeilijk gaan zeggen van ja er zit teveel zout in ga maar wat anders klaarmaken voor mij hup hup.
Ik mag al blij wezen dat er voor mij gekookt word. :D

Dat wat jij klaarmaakt ziet er ook erg lekker uit trouwens. Misschien kan jij ook wel voor mij gaan koken? :D
 
Ja dat wel. Maar als er voor mij gekookt word dan kan ik moeilijk gaan zeggen van ja er zit teveel zout in ga maar wat anders klaarmaken voor mij hup hup.
Ik mag al blij wezen dat er voor mij gekookt word. :D

Dat wat jij klaarmaakt ziet er ook erg lekker uit trouwens. Misschien kan jij ook wel voor mij gaan koken? :D
Hef in eigen handen nemen aka kook zelf. Zout boeit me verder niet zo, eet zelf een shitload aan zout. Maar als je zelf kookt weet je tenminste wat erin zit.
 
Back
Naar boven