Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (1 bezoeker)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    54

Bezoekers in dit topic

  • Ja dat wel. Maar als er voor mij gekookt word dan kan ik moeilijk gaan zeggen van ja er zit teveel zout in ga maar wat anders klaarmaken voor mij hup hup.
    Ik mag al blij wezen dat er voor mij gekookt word. :D

    Dat wat jij klaarmaakt ziet er ook erg lekker uit trouwens. Misschien kan jij ook wel voor mij gaan koken? :D

    Je kan ook gewoon zeggen "voor mij is het wat te zout, kun je de volgende keer iets minder in doen?", "Die burger lust ik niet zo graag, misschien kun je eens x of y meebrengen?".
    Als ik hier iets maak en mijn vriend is er niet gek op, dan heb ik liever dat hij het zegt dan dat ik dingen blijf voorschotelen die hij niet zo lekker vindt...
     
    Hef in eigen handen nemen aka kook zelf. Zout boeit me verder niet zo, eet zelf een shitload aan zout. Maar als je zelf kookt weet je tenminste wat erin zit.

    Ja dat is waar. Maar ik ben nogal.....lui.
     
    Je kan ook gewoon zeggen "voor mij is het wat te zout, kun je de volgende keer iets minder in doen?", "Die burger lust ik niet zo graag, misschien kun je eens x of y meebrengen?".
    Als ik hier iets maak en mijn vriend is er niet gek op, dan heb ik liever dat hij het zegt dan dat ik dingen blijf voorschotelen die hij niet zo lekker vindt...

    Oooh maar ik vond het heerlijk gisteren. Heb mijn buik rondgegeten hoor.
    Dat van dat zout wist ik ook niet eerlijk gezegd. :D
     
    Hef in eigen handen nemen aka kook zelf. Zout boeit me verder niet zo, eet zelf een shitload aan zout. Maar als je zelf kookt weet je tenminste wat erin zit.
    Maar jij eet, of je laat ze niet zien, amper van die kant en klaar vegadingen.

    Er zitten enorme verschillen in zoutgehalte in, sommige bizar hoog. Zout in bewerkt voedsel is over het algemeen veel hoger dan wat je zelf gebruikt of zou gebruiken.

    Dus als The Boob een hekel heeft aan koken, moet hij maar om te beginnen gaan lezen, het zoutgehalte staat er overal op.
     
    Als je een hekel hebt aan koken, en van nature erg lui bent (zijn bewoording), dan moet je misschien niet gaan bodybuilden? :p
     
    Nog eens hetzelfde gerecht gemaakt als gisteren.
    Er waren toch teveel spinaziebladeren en aardbeien over...
    IMG_20200602_093700.jpg
     
    Als je een hekel hebt aan koken, en van nature erg lui bent (zijn bewoording), dan moet je misschien niet gaan bodybuilden? :p

    Maar ik doe het gewoon voor de lol. Maar het moet wel leuk blijven snap je.
    Ik heb geen zin in blessures. Dat lijkt me zo vervelend gewoon. Ik train alleen een beetje zodat ik er wat strakker uitzie.
     
    Ik train alleen een beetje zodat ik er wat strakker uitzie.

    als je die boobies weg wil hebben zul je niet “ een beetje “ moeten trainen , dan zul je een goed voedingsschema een gedegen trainingsschema en een flinke dosis doorzettingsvermogen moeten hebben ..
     
    als je die boobies weg wil hebben zul je niet “ een beetje “ moeten trainen , dan zul je een goed voedingsschema een gedegen trainingsschema en een flinke dosis doorzettingsvermogen moeten hebben ..

    Ja maar ik werk ook nog. Plus ik woon nu net op mezelf. Dat ben ik ook helemaal niet gewend.
     
    Dat verklaart een hoop, wij zijn allemaal uitkering-trekkers die bij hun mammie wonen.

    Dat bedoel ik helemaal niet. Maar ik woon net op mezelf en dat ben ik ook helemaal niet gewend. Ik voel me niet lekker in mijn vel en eenzaam.
     
    Back
    Naar boven