AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Gorditas met salsa en gebakken tofu.

IMG_20200602_141206.jpg

@The Boob
Koken kan heel makkelijk zijn. Ook vega.
Neem eens simpelweg een zak sla. Pak een zak kant en klare krieltjes. gaatje in prikken en 6 min in de magnetron. Gooi t in een schaal. Snik 2 tomaten klein flinker die erdoor. 2 gekookte eitjes erdoor en wat 5% f friteslijn van remia en je hebt een gezonde vullende luie mensen hap.
Evt opleuken met zakje kant en klare sla.
Hoef je niet eens te koken.

T kan zo simpel zijn...

Weet iemand of het nog altijd zo druk is bij de Makro? Wil dit weekend anders even langs gaan.

@The Boob
Neem eens simpelweg een zak sla. Pak een zak kant en klare krieltjes. gaatje in prikken en 6 min in de magnetron. Gooi t in een schaal. Snik 2 tomaten klein flinker die erdoor. 2 gekookte eitjes erdoor en wat 5% f friteslijn van reuma en je hebt een gezonde vullende luie mensen hap.

T kan zo simpel zijn...
Reuma saus, is dat nieuw :p

@The Boob
Neem eens simpelweg een zak sla. Pak een zak kant en klare krieltjes. gaatje in prikken en 6 min in de magnetron. Gooi t in een schaal. Snik 2 tomaten klein flinker die erdoor. 2 gekookte eitjes erdoor en wat 5% f friteslijn van reuma en je hebt een gezonde vullende luie mensen hap.

T kan zo simpel zijn...

Ja dat kan ik nog wel. Ik vind het altijd leuk om het te versieren met sla. :D Ik ben namelijk helemaal gek van sla. Kant en klare krieltjes lijkt me ook wel relex.
Zolang ik maar niet echt hoef te koken weetjewel.

Ja dat kan ik nog wel. Ik vind het altijd leuk om het te versieren met sla. :D Ik ben namelijk helemaal gek van sla. Kant en klare krieltjes lijkt me ook wel relex.
Zolang ik maar niet echt hoef te koken weetjewel.
Salades: vervang krieltjes door een blik kikkererwten, bruine bonen, kidney bonen, mais, linzen... etc. Zijn ook nog redelijk eiwit rijk.

Als je zo een salade maakt met bonen kan je er een wrap bijdoen en heb je ook een maaltijd.

Je kan ook rijst of pasta erdoor doen. Gewoon voor een paar dagen koken de pasta of rijst.

Ook simpel. Neem er n grote aardappel. Maak doe schoon. Wassen en niet schillen. Prik hem rondom in met een vork. 2 velletjes keuken papier eromheen. Even.. natmaken en Op een bord leggen. 3 min magnetron op max vermogen. Omkeren en nog een X 3 min. Dan even af laten koelen. Opensnijden en tzaziki of kwark met kruiden erin. Gepofte aardappel :)

Zoveel opties zonder koken....

Ook simpel. Neem er n grote aardappel. Maak doe schoon. Wassen en niet schillen. Prik hem rondom in met een vork. 2 velletjes keuken papier eromheen. Even.. natmaken en Op een bord leggen. 3 min magnetron op max vermogen. Omkeren en nog een X 3 min. Dan even af laten koelen. Opensnijden en tzaziki of kwark met kruiden erin. Gepofte aardappel :)

Zoveel opties zonder koken....

Hmmmmm.

Het ziet er inderdaad niet echt uitnodigend uit @Ciron :o.

Terug
Naar boven