XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Boterhammetjes met zalm, niet de bijzondere tjakka tjoekaa maaltijden met avocado en kruiden die je tegenwoordig ziet, maar wel gewoon lekker en voedingsrijk
20200603_142930.jpg

Zalm in bladerdeeg en spinazie, doperwtjes met peen en aardappelpuree!
20200603_173913.jpg
Bem benieuwd, hou niet echt van spinazie, hopelijk verpest het de smaak van de zalm niet :p

Voor de variatie. Maaltijd salade door manlief gemaakt.
15911998976081789431100.jpg
:marvins:
Morgen weer warm eten maar vandaag kon het nog.
Er komt in dit topic veel te veel lekkers voorbij alsof iedereen aan het cheaten is en daarom ben ik altijd wel blij als jij iets post. Gedeelde smart is halve smart. :)

Daarom heb ik ze erbij gedaan zodat jullie precies konden zien hoeveel ik at. 💪
Volume en hoeveelheid kcal zijn 2 verschillende dingen...
Zo een kleine kant en klare pasta kan aanzienlijk wat kcal bevatten ten opzichte van een volumineuze lekkere gezondere salade MET kikkererwten oid.

Volume en hoeveelheid kcal zijn 2 verschillende dingen...
Zo een kleine kant en klare pasta kan aanzienlijk wat kcal bevatten ten opzichte van een volumineuze lekkere gezondere salade MET kikkererwten oid.

Ja meid dat snap ik. Morgen ga ik kikkererwten (in blik) kopen hoor. En kijk ik nog ff naar andere gezonde dingen. En dat voeg ik dan toe aan mijn salade.

Ja meid dat snap ik. Morgen ga ik kikkererwten (in blik) kopen hoor. En kijk ik nog ff naar andere gezonde dingen. En dat voeg ik dan toe aan mijn salade.
*lol* :D
vervang die kant en klare zooi gewoon door gekookte pasta en je bent al een heel eind.
Neem couscous... heet water opgooien en 3 min laten staan en klaar.
Rijstmie is 1 minuut in heet water en klaar.

Terug
Naar boven