MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

klopt... maar dit ziet er eerder uit als het "kant en klare" zakje wat erbij hoort. ;)
Friteslijn van Remia of halfvollle frietsaus van lidl is ook prima te doen :)
De grootste vergissing die je met zo'n zakje kan maken, zelfde als met een portie mayo bij de friet, is dat je denkt dat je alles moet gebruiken.

De helft van zo'n zakje voldoet vaak ook wel.

klopt... maar dit ziet er eerder uit als het "kant en klare" zakje wat erbij hoort. ;)
Friteslijn van Remia of halfvollle frietsaus van lidl is ook prima te doen :)
Waarschijnlijk is dat niet deze mayo nee, maar op de andere slaatjes gebruikte hij Mayolijn. Is maar om te zeggen dat "pure mayo" niet per se niet kan. Als hij dat graag eet en daardoor in het algemeen toch gezonder/minder kcal eet/binnenkrijgt hoeft dat geen probleem te zijn imo.

De kant en klare dressings kan ie beter links laten liggen indeed.

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk is dat niet deze mayo nee, maar op de andere slaatjes gebruikte hij Mayolijn. Is maar om te zeggen dat "pure mayo" niet per niet kan. Als hij dat graag eet en daardoor in het algemeen toch gezonder/minder kcal eet/binnenkrijgt hoeft dat geen probleem te zijn imo.

De kant en klare dressings kan ie beter links laten liggen indeed.
Dat klopt... maar als je de afgelopen foto's ziet compenseert hij mayo (nog) niet echt ;)
en moet ie nog uitvinden hoeveel hij echt eet in kcal.

Dat klopt... maar als je de afgelopen foto's ziet compenseert hij mayo (nog) niet echt ;)
en moet ie nog uitvinden hoeveel hij echt eet in kcal.
I know, maar ik doelde gewoon op dit stuk ;)
Vond het wat kort door de bocht, that's all.
t is een start...
wat houd je tegen om zelf een zak gemengde sla te kopen en wat tomaten en dit zelf in elkaar te draaien? met een dressing die geen pure mayo is?
Minder kcal en nog veel goedkoper EN LEKKERDER ook nu je zelfstandig woont...

edit @polotraxx

Vandaag een keertje brood mee naar het werk.
15912695853871023957854.jpg

t is een start...
wat houd je tegen om zelf een zak gemengde sla te kopen en wat tomaten en dit zelf in elkaar te draaien? met een dressing die geen pure mayo is?
Minder kcal en nog veel goedkoper EN LEKKERDER ook nu je zelfstandig woont...

edit @polotraxx

Ik gebruik een andere dressing hoor. Niet de dressing die bij de salade inbegrepen zit. Die vind ik niet lekker.
Ik vind het gewoon gedoe om het zelf te maken.

Boeie. Of je nou sla uit een zak koopt en daar dressing uit een flesje overheen doet of dat het samen in in bak zit. Wat is het verschil?
Bij de laatste staan de voedingswaarde nog op de achterkant ook.
Het type en de hoeveelheid dressing?

Boeie. Of je nou sla uit een zak koopt en daar dressing uit een flesje overheen doet of dat het samen in in bak zit. Wat is het verschil?
Bij de laatste staan de voedingswaarde nog op de achterkant ook.

Ik plaag maar een beetje.

Terug
Naar boven