Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Zalmpje, zoete aardappel en veggies uit de oven. Easy and tasteful.

Snapchat-1733101895.jpg

Vanavond staat er pasta pesto op het menu, lekker maar niet echt een cut maaltijd. Daarom maar een bescheiden pakket mee naar het werk. Doe zo nog wat Griekse yoghurt in een bakje en dan ben ik er klaar voor. Vanmorgen al wel een gekookt eitje gehad voor Mn eiwitten
image.jpg

Het recept is heel simpel en ik heb deze afgeleid van het originele recept. Mijn recept bevat nauwelijks kcal. De kcal uit de kleine hoeveelheid xanthaangom zijn niet noemenswaardig, daarnaast bevat oploskoffie ook weinig kcal naar wat ik weet. Over het laatste ben ik niet zeker, daar internet zegt dat oploskoffie 2 kcal per 2 gram oploskoffie bevat.

Origineel recept

Ingredienten:

80 gr oploskoffie
250 ml water
200 gr suiker

Alle drie de ingredienten mixen tot een glad, dik, egaal geheel en klaar!

Mijn recept

Ingredienten:

Oploskoffie
Water
Xanthaamgom
Zoetstof

Voor dit recept neem ik enkele theelepels oploskoffie met daarbij een theelepel xanthaangom (dit hoeft overigens niet, geeft wel meer volume aan de mousse). Vervolgens voeg ik hierbij een kleine hoeveelheid water toe en mix het net als in het originele recept tot een glad, dik, egaal geheel. Hierna voeg ik zoetstof naar smaak toe, want het kan sterk smaken naar koffie.

Heyho, ik vond je altijd wel een aardige jongen maar 80G oploskoffie?!? Ik ging het net dus ff proberen maar 80G is echt fuuuuuucking veel haha. Bedoel je niet 8G of wil je me doodhebben? XD

Heyho, ik vond je altijd wel een aardige jongen maar 80G oploskoffie?!? Ik ging het net dus ff proberen maar 80G is echt fuuuuuucking veel haha. Bedoel je niet 8G of wil je me doodhebben? XD

Nee. Originele recept is 80 gram. Dit is natuurlijk voor meerdere personen haha. Vergeten te vermelden!

Zelf gebruik ik decaf oploskoffie, scheelt ook.

Terug
Naar boven