AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

EFA03EF2-975B-4F58-8333-8FE61E7C2544.jpeg

B867A2F6-A9EE-49EC-A02F-9BF238CC9141.jpeg

zelfgemaakte gehaktballen omhuld met bulgur en een frisse salade

De hele week komen hier laffe salades voorbij, behalve op zondag.
Op zondag zie ik alleen maar pizza´s. :roflol:

Waarom altijd zondag pizza?

We eten eigenlijk lamachun maar dit is niet zo goed voor mijn macros dus ik eet nu bewust rauwkost met huttenkase zodat ik vanavond nog wat lekkers kan snaaien bij boer zoekt vrouw. Iifym to The Max :roflol:
image.jpg

Sinds dinsdag in de weer geweest met m'n eerste echte zuurdesem starter. Iedere dag gooide ik wat van de starter weg, maar dat is eigenlijk een beetje zonde. Zo ging ik dus wat dingen maken met die 'weggegooide' zuurdesemstarters, zoals pannenkoekjes:

DSC01138.jpg

Of deze pizza crackers. Die gingen er gisteren goed in met een wijntje in het park:)

DSC01151.jpg

(Edit: realiseer mij nu dat bede recepten geheel toevallig hartstikke vegan zijn! :) )
Het brood is gebakken, maar die houd ik jullie nog te goed :)

Laatst bewerkt:
72042C61-978A-4EFD-8824-E0F46A64CD5D.jpeg

Thaise roerbak met kip en makreel. Prima!

Alleen verschoot ik me van de makreel voedingswaarde. Dacht dat er 78 gram inzat. Bleek het na het wegen om 175 gram te gaan, ivm de toegevoegde saus.

72042C61-978A-4EFD-8824-E0F46A64CD5D.jpeg

Thaise roerbak met kip en makreel. Prima!

Alleen verschoot ik me van de makreel voedingswaarde. Dacht dat er 78 gram inzat. Bleek het na het wegen om 175 gram te gaan, ivm de toegevoegde saus.
Makreel in tomatensaus?
De makreel die erin zit is dan vaak maar een schamel beetje... :o

Speciaal voor jullie het blikje even uit de kliko gevist (goede woordgrap).

0D3FED7D-C9F5-464E-8BD1-30F963507479.jpeg

B3ACCDA9-7A83-4E5B-931D-0CDFFED167FE.jpeg
Je moet er ook rekening mee houden.. .Polen zijn gek op zoet en romig :o
Dus eigenlijk zit overal wel iets van room in en is alles qua zuivel vol.
Ik heb jaren terug een Poolse dame computerles gegeven en bracht haar regelmatig naar een Poolse winkel (ze was in de 80 en geen vervoer).. Maar ze ging dan juist speciaal heen voor de romige kazen/kwark en zoetigheden. :D
Voor mij dan een (verkeerde uitdrukking) goed gekruide Poolse worst. :roflol:

Bij de lidl hebben ze ook lekkere haring in rode peper en tomato saus (zonder suiker toegevoegd en echt smakelijk). Ze hebben er ook in ei-mosterd saus. Wel wat meer kcal maar ook lekker voor in een salade.

• Love
Waarderingen: Onit
De hele week komen hier laffe salades voorbij, behalve op zondag.
Op zondag zie ik alleen maar pizza´s. :roflol:

Waarom altijd zondag pizza?
Ik heb cheats het liefste op zondag, omdat ik dan de 2 dagen daarna een b*ch ben.. honger en zin in junkfood. Dus m'n zwakke ik kan dan wel wat regelmaat van het werk op de maandag gebruiken.

Terug
Naar boven