Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
De meeste jamins hebben het niet hoor, tenminste heb bij 3 gekeken...

Ik haal meestal een hoop pakken in belgië en duitsland daar hebben een hoop supermarkten ze gewoon in de schappen (Of de 90%)

Bataviastad, scheveningen en utrecht hebben ze een lindt winkeltje maarja moet je maar net in de buurt wonen..
Hier kan je ook bestellen: http://starselection.nl/

Heerlijke chocola neem elke dag 2 stukjes bij mijn espresso.

Simon levelt heb ook 99% chocola maar dat kost geloof ik 4+ euro voor een tablet..

Jamin bij mij heeft de 99% wel. Al hoewel ik liever de 85-92% heb.

Mn meal na de training: 230g volkoren rijst, 75g tartaar en 190g groentes met wat tzatziki

20130802_124343.jpg

Laatst bewerkt:
Thanks! Was nog opzoek naar een hoger %cacao chocolade.. :D binnenkort maar eens inslaan dan.

post-workout:
nz7n4.jpg

5f23c9.jpg

Baguette gevuld met ijsbergsla, groentjes etc. + kippenreepjes - zoete aardappel in de oven

Omnomnom.gif

Massive, ik heb net van sayer vernomen dat jij hier vanavond komt bbqen? Ik zal het vuur al aansteken!

vraagje wat zit hier allemaal in en hoeveel gr is het?

Ehm....

tomaten, kipstukjes van de ALDI, eikenbladsla uit de tuin, basilicum uit de vensterbank, geroosterde zonnebloempitten, 2 theelepels olijventapenade (kalamata ?), wat peper en misschien een beetje van dat sap van de zilveruitjes. Alles bij elkaar ehm... 500 gram ? (was sowieso al 200+ gram tomaten en 150 gram kipstukjes)

Soort van tortilla wraps :D was wel heerlijk

2013-08-02 17.30.04.jpg

1582hrk.jpg

Groenten smoothie!!

5 Champignons, Salade, Koolsalade, 1 tomaat, drupje citroensap, beetje zout en pikante kruiden en een stengeltje brocoli.

Niet te vreten maar wel gezond!!! :D

Oow ja ingredienten: 2 santa maria whole wheat tortilla
mais 50 gram
kipfilet 130 gram
sla 100 gram
tomaat 100 gram
komkommer 100 gram
erwten in blik 80 gram
bruine bonen 30 gram

1582hrk.jpg

Groenten smoothie!!

5 Champignons, Salade, Koolsalade, 1 tomaat, drupje citroensap, beetje zout en pikante kruiden en een stengeltje brocoli.

Niet te vreten maar wel gezond!!! :D

haha als je zout en kruiden weg laat + er veel meer fruit dan groente in gooit wel!

---------- Post toegevoegd 2 August 2013 om 18:13 ----------

wat dacht je uberhaupt toen je met zout en kruiden stond boven die shake, dat kan er nog wel bij? haha

haha als je zout en kruiden weg laat + er veel meer fruit dan groente in gooit wel!

---------- Post toegevoegd 2 August 2013 om 18:13 ----------

wat dacht je uberhaupt toen je met zout en kruiden stond boven die shake, dat kan er nog wel bij? haha

:D is eigenlijk een geimproviseerde shake hahaha

Ja precies!!! Ik zat te proeven en het deed me aan een soepje nadenken dus ik dacht 'zout en zwarte peper!' :D eerste en laatste keer natuurlijk! :) Heb hem wel helemaal opgedronken ondertussen. En klaar om er morgen nog ééntje maken

Pastasalade met pittige garnalen en avocado.
En een goed glas wijn.
Op mn dakterras.

Life's good!

uploadfromtaptalk1375466974840.jpg

6 granen pannenkoek met bevroren fruit en 86%chocola, en daar 4 van op. Voelde als cheaten :(

IMG_20130803_184322.jpg

Heb het geluk dat ik graag mag koken dus wie weet ga ik nog wel actief worden in dit topic ;)

Wissel eigenlijk de soort rijst elke dag af tussen Basmati (wel de zilvervliesversie) en gewone Zilvervliesrijst.

Maaltijd:
Zilvervliesijst
Kipfilet
Paprika
Courgette
Ui
Spinazie
Rode peper

2qc2ebt.jpg

Terug
Naar boven