Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kersen uit Spanje terwijl we hier van Hollandse bodem zo'n lekkere (en versere) hebben. Klein beetje bedroefd nu.Fruit variatie, eerst wat ehrmann high proteïne pudding met wat aardbei, als toetje nog een paar kersen. Zo lekker zomerfruit.![]()
![]()
Kersen uit Spanje terwijl we hier van Hollandse bodem zo'n lekkere (en versere) hebben. Klein beetje bedroefd nu.
Fruit haal je in de betuweDe supermarkten halen tegenwoordig veel producten uit het buitenland, daar er een constante aanstroom geleverd kan worden en tevens in meeste gevallen goedkoper. De eerste kersen uit Limburg zijn alweer te koop en die zijn een stuk duurder dan de kersen uit de supermarkt...
Wel veel lekkerder uiteraard!

no shit Sherlock.De supermarkten halen tegenwoordig veel producten uit het buitenland, daar er een constante aanstroom geleverd kan worden en tevens in meeste gevallen goedkoper

Niet zo veel meer. Bovendien komen de meeste uit Spanje.Kersen uit Spanje terwijl we hier van Hollandse bodem zo'n lekkere (en versere) hebben. Klein beetje bedroefd nu.

Mag je gerust doen, ik steek ook altijd de schuld op mijn vrouwMag ik manlief de schuld geven ? Dit komt nog uit de periode dat hij boodschappen deed en dan ben ik allang blij dat er iets gezonds in het winkelwagentje beland en niet alleen dropjes.
Daarnaast moet ik eerlijk zijn, speelt de prijs ook mee, 2 parttimers hier, waarvan 1 net 5 procent salaris heeft moeten inleveren, dus het geld klotst hier niet tegen de plinten zeg maar.
Maar wees blij dat je kunt genieten van lokaal fruit, is ook veel lekkerder

Drrrrrrrrankk! Dat is lang geleden...

Ben je nog aan cutten of is het cheat of IIFIYM?
Bij mij ook al wel even, wel o zo lekker met dit weer om die kl*te heg even te snoeien
Iifym op het moment, maar alleen in het weekend, door de week best wel clean op het moment (met best veel rijstwafels+magere ham) omdat ik mij hier lichamelijk beter op voel. Beetje saai maar lukt wel zolang ik niet thuis ben.
maar hopelijk wel lekker.