- Waardering
- 6.415
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 17%
Gyms zijn weer open, tijd om te gainen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gyms zijn weer open, tijd om te gainen.
Hij is lekker maar zo duurKwarkie ! en het gezellige is manlief lust deze ook dus dan komt de 900 gr tenminste op met een dag of 3.![]()

Dit was mijn bakje , dan gaat het niet zo hard....Hij is lekker maar zo duur
Die zou hier met een dag op zijn...![]()
Ja... Ik ben meer van bulk feedingDit was mijn bakje , dan gaat het niet zo hard....
Maar inderdaad 3,69 ofzo normaal gesproken maar ik had hem in Mn persoonlijke bonus zitten dus dat scheelt weer.
![]()

Kwarkie ! en het gezellige is manlief lust deze ook dus dan komt de 900 gr tenminste op met een dag of 3.![]()
Dat @Scoobz0r zegt dat alles van hun perfect te eten is wil niet zeggen dat je ook de "verpakking" kan even.Fluff gemaakt met droogijs wat bij m’n bestelling van @Scoobz0r zat.
Heeft een iet wat rare smaak helaas door het droogijs... Wordt wel lekker romig en luchtig op deze manier. En een stuk meer volume, ideaal voor in de cut.
![]()

Ik vraag me dan af hoeveel calorieen er dan in het karton zitten... misschien ook ideaal voor in een cut...Dat @Scoobz0r zegt dat alles van hun perfect te eten is wil niet zeggen dat je ook de "verpakking" kan even.
Denk niet dat t droogjes voor consumptie is/was....da's niet voor niets
Maar compliment voor het maximaal benutten van de verpakking!![]()

In ieder geval vezelrijk!Ik vraag me dan af hoeveel calorieen er dan in het karton zitten... misschien ook ideaal voor in een cut...![]()

Dat @Scoobz0r zegt dat alles van hun perfect te eten is wil niet zeggen dat je ook de "verpakking" kan even.
Denk niet dat t droogjes voor consumptie is/was....da's niet voor niets
Maar compliment voor het maximaal benutten van de verpakking!![]()

Is gewoon CO2., hetzelfde als de bubbels in je 'koolzuurhoudende' frisdranken.Naar wat ik weet kan droogijs geconsumeerd worden, als het volledig opgelost is.
Maar je kan gelijk hebben. Weinig geslapen vannacht en ontzettende buikkrampen...![]()