MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Kwarkie ! en het gezellige is manlief lust deze ook dus dan komt de 900 gr tenminste op met een dag of 3.
image.jpg

Dit was mijn bakje , dan gaat het niet zo hard....
Maar inderdaad 3,69 ofzo normaal gesproken maar ik had hem in Mn persoonlijke bonus zitten dus dat scheelt weer.
image.jpg
Ja... Ik ben meer van bulk feeding :D
Waarom heb ik nou nooit nuttige dingen in die persoonlijke bonus zitten... :mad:

Hoe maak jij die spinazie?? Ik zoek al lang naar het juiste recept voor een lekkere crème variant. :D
[/QUOTE]
Als je niet in de cut zit. Spinazie met boursin. Veel gegeten in mijn studenten tijd. Met macaroni en gebakken champignons. Heerlijk maar je wordt er niet slank van

Fluff gemaakt met droogijs wat bij m’n bestelling van @Scoobz0r zat.

Heeft een iet wat rare smaak helaas door het droogijs... Wordt wel lekker romig en luchtig op deze manier. En een stuk meer volume, ideaal voor in de cut.

2B2ABE43-6C45-4A0E-B387-BD6406C10D9B.jpeg

Fluff gemaakt met droogijs wat bij m’n bestelling van @Scoobz0r zat.

Heeft een iet wat rare smaak helaas door het droogijs... Wordt wel lekker romig en luchtig op deze manier. En een stuk meer volume, ideaal voor in de cut.

2B2ABE43-6C45-4A0E-B387-BD6406C10D9B.jpeg
Dat @Scoobz0r zegt dat alles van hun perfect te eten is wil niet zeggen dat je ook de "verpakking" kan even.
Denk niet dat t droogjes voor consumptie is/was....da's niet voor niets:roflol:

Maar compliment voor het maximaal benutten van de verpakking! :)

Dat @Scoobz0r zegt dat alles van hun perfect te eten is wil niet zeggen dat je ook de "verpakking" kan even.

Ik vraag me dan af hoeveel calorieen er dan in het karton zitten... misschien ook ideaal voor in een cut... :laugh:

Ontbijten met fluffy protein pancakes en sojayoghurt met muesli en appel :).

IMG_20200612_073030.jpg

IMG_20200612_094033.jpg

EDIT: macro's voor 1 portie pancakes (= 4 stuks, zonder topping): 186kcal, EKV 22/9/8

Laatst bewerkt:

Naar wat ik weet kan droogijs geconsumeerd worden, als het volledig opgelost is.

Maar je kan gelijk hebben. Weinig geslapen vannacht en ontzettende buikkrampen...:o

Naar wat ik weet kan droogijs geconsumeerd worden, als het volledig opgelost is.

Maar je kan gelijk hebben. Weinig geslapen vannacht en ontzettende buikkrampen...:o
Is gewoon CO2., hetzelfde als de bubbels in je 'koolzuurhoudende' frisdranken.

• Like
Waarderingen: Onit
Terug
Naar boven