Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Was best oke, daar niet van. Niet het meest hoogstaande werk wat ik gemaakt heb. Niet veel zin om te koken vandaag. Kan je jouw recept d.m.v. een PM naar mij sturen?
Screenshot_20200614-213825_Samsung Internet.jpg

:roflol: :roflol:

IMG_20200614_215821.jpg

Ik ben eigenlijk wel tegen die high protein marketing. Dit soort producten zijn vaak duur, matig qua smaak en bevatten veel suiker.

Toch gekocht uit nieuwsgierigheid, en mijn vooroordeel klopt. Saai ijs met enkele koekkruimels. En macro's zijn eigenlijk niet eens fantastisch. Liever een kleinere portie met meer smaak, en die paar gram eiwit gaan ook geen verschil maken.

IMG_20200614_215821.jpg

Ik ben eigenlijk wel tegen die high protein marketing. Dit soort producten zijn vaak duur, matig qua smaak en bevatten veel suiker.

Toch gekocht uit nieuwsgierigheid, en mijn vooroordeel klopt. Saai ijs met enkele koekkruimels. En macro's zijn eigenlijk niet eens fantastisch. Liever een kleinere portie met meer smaak, en die paar gram eiwit gaan ook geen verschil maken.

Probeer een hertog slagroom ijs light. Thank me later! Vind deze echt top. Koop evt ijshoorntje erbij en discospikkels en je voelt je weer 8 jaar oud :)

Thaise pompoencurry met sperzieboontjes en rijst. Om aan de eiwitjes te komen bak ik quorn gehakt aan en voeg ik dat, voordat ik de curry met de staafmixer mix, toe. Proef je niks van :)
20200614_174810.jpg
Waarom zou je iets in je eten doen dat je niet lekker vindt, en dan maar mixt "om het niet te proeven". Zonde van de calorieën. Beter later nog iets eiwitrijks eten wat je wel graag lust, toch?

vandaag een leuke momentje gehad met een ‘collega’

‘jij bent gek dat je iedere dag zo strikt eet! Ik vat gewoon wa’k wil en gif er niks om’

Ik :shrug: oké.
Ik eet alleen wat ik serieus lekker vind, dan is het absoluut geen straf. Sommige mensen begrijpen dat niet helaas :(

De laatste 1 a 2 jaar heb ik op m'n werk zulke discussies/vragen niet meer gelukkig. Ik zal nooit vergeten dat er zo'n vrouwelijke collega was, behoorlijk overgewicht, die allemaal vragen stelde over waarom ik dit doe en waarom ik zo eet. Ging in dit geval over pasta met magere gehakt. Ze vond het allemaal maar vreemd.

Op een gegeven moment had ze geen vragen meer, pakt ze een volle 500ml Mona pudding uit de koelkast en loopt zo naar d'r werkplek :roflol: WTF

De laatste 1 a 2 jaar heb ik op m'n werk zulke discussies/vragen niet meer gelukkig. Ik zal nooit vergeten dat er zo'n vrouwelijke collega was, behoorlijk overgewicht, die allemaal vragen stelde over waarom ik dit doe en waarom ik zo eet. Ging in dit geval over pasta met magere gehakt. Ze vond het allemaal maar vreemd.

Op een gegeven moment had ze geen vragen meer, pakt ze een volle 500ml Mona pudding uit de koelkast en loopt zo naar d'r werkplek :roflol: WTF
Bah, eten op de werkplek!

Had zeker gehoord dat kh-arm de manier is!

Was dat er ook eentje die er allemaal niets aan kon doen, trage spijsvertering, zware botten, slechte genen, zo gebouwd, alle dieeten al geprobeerd?

vandaag een leuke momentje gehad met een ‘collega’

‘jij bent gek dat je iedere dag zo strikt eet! Ik vat gewoon wa’k wil en gif er niks om’

Ik :shrug: oké.
Wacht maar, als de resultaten komen dan willen ze allemaal tips van je, allemaal!

Bah, eten op de werkplek!

Had zeker gehoord dat kh-arm de manier is!

Was dat er ook eentje die er allemaal niets aan kon doen, trage spijsvertering, zware botten, slechte genen, zo gebouwd, alle dieeten al geprobeerd?
Tuurlijk! Ik betrapte haar al meerdere keren op een dieetpoging. En dat gaat tot nu toe elke keer zo:

Ze realiseert zich dat ze moddervet is en besluit om er wat aan te doen. Dus, ze eet vanaf nu alleen maar salade. Zonder een eiwit, of carb, of wat dan ook. Alleen groente. Want daar zitten vitamines in hè, dus dat is supergezond! Vooral als de meeste vitamines niet eens worden opgenomen omdat er geen vet, carb of eiwit bij de betreffende maaltijd zit, maar dat geeft even niet.

Net na de lunchtijd begint ze toch wat honger te krijgen omdat er totaal geen brandstof in d'r maaltijd zat, en besluit vervolgens rond een uur of 15:00 de voorraadkast leeg te vreten in de keuken, die volstaat met koekjes.

Ze besluit dat diëten niet voor haar werkt, en een paar weken lang staan er vervolgens ineens geen salades meer in de koelkast en d'r reet wordt elke keer net wat dikker. Daarna begint bovenstaande routine weer opnieuw.

Terug
Naar boven