- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Nagelbrekers als ze dicht zitten ;p
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nagelbrekers als ze dicht zitten ;p
Weet ik.. zak is zo op

Hmm ben ik niet helemaal met je eens. Ik probeer om per maaltijd 31 gram eiwit te eten. Dit is soms verrekte lastig omdat ik op schapenkaas en eieren na geen dierlijke producten eet. Dan kom ik al gauw uit op soja yoghurt (maar daar zit niet zoveel eiwit in in vergelijking met het aantal kcal) of vegan proteïn shakes (had er al 1 bij mijn lunch op).Waarom zou je iets in je eten doen dat je niet lekker vindt, en dan maar mixt "om het niet te proeven". Zonde van de calorieën. Beter later nog iets eiwitrijks eten wat je wel graag lust, toch?
Hmm ben ik niet helemaal met je eens. Ik probeer om per maaltijd 31 gram eiwit te eten. Dit is soms verrekte lastig omdat ik op schapenkaas en eieren na geen dierlijke producten eet. Dan kom ik al gauw uit op soja yoghurt (maar daar zit niet zoveel eiwit in in vergelijking met het aantal kcal) of vegan proteïn shakes (had er al 1 bij mijn lunch op).
Dus daarom heb ik het zo opgelost. Met 'proef je niks van' bedoelde ik overigens niet dat ik het eigenlijk niet lekker vind maar meer dat het de smaak van de curry niet beïnvloed.
www.bell-coaching.com
Tofu, seitan, kikkererwten, linzen,... @Kathlinoo kan je zeker helpen met plantaardige alternatievenHmm ben ik niet helemaal met je eens. Ik probeer om per maaltijd 31 gram eiwit te eten. Dit is soms verrekte lastig omdat ik op schapenkaas en eieren na geen dierlijke producten eet. Dan kom ik al gauw uit op soja yoghurt (maar daar zit niet zoveel eiwit in in vergelijking met het aantal kcal) of vegan proteïn shakes (had er al 1 bij mijn lunch op).
Dus daarom heb ik het zo opgelost. Met 'proef je niks van' bedoelde ik overigens niet dat ik het eigenlijk niet lekker vind maar meer dat het de smaak van de curry niet beïnvloed.
.
.Bedankt voor jullie reacties. Ik ben nu 20 jaar vegetariër, dus ik weet over het algemeen wel wat goede vleesvervangers zijn.Tofu, seitan, kikkererwten, linzen,... @Kathlinoo kan je zeker helpen met plantaardige alternatieven.
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben nu 20 jaar vegetariër, dus ik weet over het algemeen wel wat goede vleesvervangers zijn.
Het is meer dat ik hierin een gemaksmens ben. Met 5 tot 6 keer in de week sporten, elke dag wandelen, 32 uur werken, 2 kids en een huishouden heb ik genoeg ballen om in de lucht te houden. Als dat betekent dat het eten wat ik eet minder lekker is maar wel binnen mijn macro's valt vind ik dit helemaal prima
Ik wil tanden ...Tofu, seitan, kikkererwten, linzen,... @Kathlinoo kan je zeker helpen met plantaardige alternatieven.
Als ik iets eet wíl ik het net smaken. Mixen omdat je het niet proeft of zou smaken is gewoon bizar. Zolang ik tanden heb wordt hier, behalve soep ed, niets gemixt.
.. Nou ja kiezen. 
Lindahl kvarg peer met bitterkoekjes. Daarvoor pasta met spinazie en zalm, maar geen foto...![]()
Edit: avondeten is daarmee 1700 kcal![]()
Ik zit de gehele dag niet eens op 1700.
Bitterkoekjes.... Kwijl kwijl.Lindahl kvarg peer met bitterkoekjes. Daarvoor pasta met spinazie en zalm, maar geen foto...![]()
Edit: avondeten is daarmee 1700 kcal![]()