- Waardering
- 12.701
Heb je dit van google? Ik kon het namelijk niet vinden
nee via de site van een leverancier.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je dit van google? Ik kon het namelijk niet vinden
Lagen deze week voor drie euro in de AH langs je sportschool

Jij denkt toch niet dat ik in de rij ga wachten voor in een winkel te komenLagen deze week voor drie euro in de AH langs je sportschool![]()

Jij denkt toch niet dat ik in de rij ga wachten voor in een winkel te komen![]()
that's the spirit! We gaan niet in de rij staan om te mogen winkelen.Ach zodra je echt honger krijgt ga je vanzelf in de rij staanJij denkt toch niet dat ik in de rij ga wachten voor in een winkel te komen![]()

Ach zodra je echt honger krijgt ga je vanzelf in de rij staan![]()
zijn ze wel lekker versDan schoep ik wel een paar kippen hier uit de buurt.

Mwah ja er zijn genoeg winkels in de buurt. En die aardbeien zijn nu niet zo noodzakelijkAch zodra je echt honger krijgt ga je vanzelf in de rij staan![]()

Nee. Ziet er heerlijk uit!Vinden jullie manlief al zielig .....
Weer sla dit keer met aardbei en linzen![]()

n bolletje ijs doet ook wonderen voor manliefWatermeloen als toetje om het draaglijker te maken voor manlief![]()

Oké. Dan niet. Heheheh.Jij denkt toch niet dat ik in de rij ga wachten voor in een winkel te komen![]()
In een rij staan om vervolgens niet de locals te supporten en niet met liefde geplante aardbeien voor dit?
Gun die Nederlanders ook eens wat.In een rij staan om vervolgens niet de locals te supporten en niet met liefde geplante aardbeien voor dit?
![]()
Ik betaal dan wel 1 cent meer.
Klopt, wij Nederlanders planten alleen aardbeien als we fucking pissed zijn. Nooit met liefde, absoluut niet.In een rij staan om vervolgens niet de locals te supporten en niet met liefde geplante aardbeien voor dit?
![]()
Ik betaal dan wel 1 cent meer.
Dacht ik al, daarmee dat ik het zeg.Klopt, wij Nederlanders planten alleen aardbeien als we fucking pissed zijn. Nooit met liefde, absoluut niet.