- Waardering
- 12.701
Klopt, wij Nederlanders planten alleen aardbeien als we fucking pissed zijn. Nooit met liefde, absoluut niet.
wa zinne gij?!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, wij Nederlanders planten alleen aardbeien als we fucking pissed zijn. Nooit met liefde, absoluut niet.
gewoon rechtstreeks bij de boer, van het land in je handJij denkt toch niet dat ik in de rij ga wachten voor in een winkel te komen![]()

in gedachten moet dit een friet speciaal, frikandel speciaal en een portie bitterballen voorstellen ...
zijn het zoete patatten uit de fryer?
Als je daar de macros van hanteert snap ik dat je zo hoog zit.in gedachten moet dit een friet speciaal, frikandel speciaal en een portie bitterballen voorstellen ...![]()
Dit was compensatie voor m'n extra lunchAls je daar de macros van hanteert snap ik dat je zo hoog zit.

Die zwarte schijf vind ik wel heeeel speciaal

Kipfilet met shoarmakruiden. Ik zet de knoflooksaus expres niet op de foto zodat jullie denken dat ik healthy as f**k ben![]()
![]()

Deze is 246kcal per 100ml, close enoughwel echte knoflooksaus he. 300 kcals per 100 ml het liefst![]()

jazeker ...acht dat beetje Kcal is de smaak wel waardHeb je hem zelf gepaneerd? Ziet er goed uit die panga! Heeft iemand overigens nog tips om panga of kip zo low calorie mogleijk te paneren? Hou wel van een korstje xD