Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

60841630-50AC-4184-90FE-9ED8DE42AA9A.jpeg

🙌🏼

Pre-bed;
  • Aardappels
  • Kipfilet
  • Ei
  • Pinda saus van pindameel
  • Gruyèrekaas
Helaas zijn de aardappelen gekrompen en droog... Heb ze in de magnetron bereid volgens jouw tip @HertogSandBox. Heb je nog tips?

De kleine droge aardappelen vullen wel als een blok beton!

14B4D115-CDF7-42DF-B7A0-3332BB68F48A.jpeg

4626D76A-B7A0-4953-8A02-4278857E346E.jpeg

Minder lang in de magnetron, of misschien op lager vermogen.

• Like
Waarderingen: Onit
Bij aardappel in de schil koken en opwarmen toch even vochtig keukenpapier eromheen. Drogen ze minder uit.

Met water inderdaad en ingedikt met bindmiddel. Is niet perse nodig.

Gekocht bij Bulk Powders. Maar kijk ook eens naar PB2 (bol.com / Body&Fit) of op MyProtein.
PPB ben ik een beetje op tegen omdat deze toegevoegd suiker bevat. Die van Bulk Powders niet zie ik, bedankt!

iHerb verkoopt ook P2B, die met cacao is zwaar lekker!

PPB ben ik een beetje op tegen omdat deze toegevoegd suiker bevat. Die van Bulk Powders niet zie ik, bedankt!

Hier met stevia:

Hier met stevia:

Ik heb ooit in Amerika bij de Walmart een versie gezien van 100% amandelen. Alhoewel ik er nu over nadenk is dat dus amandelmeel, wat je gewoon in de supermarkt kunt kopen. Alleen dan is het niet ontvet.

• Like
Pre-bed;
  • Aardappels
  • Kipfilet
  • Ei
  • Pinda saus van pindameel
  • Gruyèrekaas
Helaas zijn de aardappelen gekrompen en droog... Heb ze in de magnetron bereid volgens jouw tip @HertogSandBox. Heb je nog tips?

De kleine droge aardappelen vullen wel als een blok beton!

14B4D115-CDF7-42DF-B7A0-3332BB68F48A.jpeg

4626D76A-B7A0-4953-8A02-4278857E346E.jpeg
Aardappel overal gaten in prikken (mag iets dieper dan worden ze zachter vooral de zijkanten want die willen wel eens hard blijven).
=> afpsoelen met water en goed vochtig in de ovenschaal leggen dus niet eerst afdrogen (verspreid) niet vlak naast elkaar.
=> 700watt - 750 watt , hoger dan dit en je krijgt waarschijnlijk een droge aardappel.
4 min en dan nog eens 4 min omdraaien (aardappel groter, dan 5 minuten)
Zouden zacht moeten zijn op die manier en niet droog.

Aardappel overal gaten in prikken (mag iets dieper dan worden ze zachter vooral de zijkanten want die willen wel eens hard blijven).
=> afpsoelen met water en goed vochtig in de ovenschaal leggen dus niet eerst afdrogen (verspreid) niet vlak naast elkaar.
=> 700watt - 750 watt , hoger dan dit en je krijgt waarschijnlijk een droge aardappel.
En aardappelkeuze : zachtkokend

• Heart

Hartje voor jou!

Die had ik al een keer gepost... Keukenpapiertje vochtig maken en eromheen doen. Voorkomt uitdroging tijdens dit "poffen" in de magnetron :)

• Like
Terug
Naar boven