- Waardering
- 4.183
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, heb het al 3 keer zien voorbijkomen , dacht ik post het op mijn manier nog eens stap voor stap want blijkt dat er nog vaak overheen wordt gelezenDie had ik al een keer gepost... Keukenpapiertje vochtig maken en eromheen doen. Voorkomt uitdroging tijdens dit "poffen" in de magnetron![]()
.Klopt, heb het al 3 keer zien voorbijkomen , dacht ik post het op mijn manier nog eens stap voor stap want blijkt dat er nog vaak overheen wordt gelezen
Dus laten we hopen vanaf nu geen mislukte patatjes meer dan.
Ziet er een kleurrijke omelet uit! Lekker!Lunch maken in 10 minuten en dan is de pot pindakaas net leeg, en begint je meeting dus geen tijd om een nieuwe open te doen.
![]()
Inmiddels bezig met de groene. Ik heb wat gemist in m'n leven zeg!! LekkerDeze is tot nu toe zeker mijn favoriet, maar heb ze nog niet allemaal gehad.
![]()
Monster Energy (Ultra Zero)
Oef, daar vraag je wat.. Ik kan niet kiezen.. 1) Ultra Fiesta / Violet / Rosa / Paradise (zou ik het liefst elke dag afwisselen) 2) Bang rainbow unicorn / cotton candy (zowieso zijn heel veel bangs lekker, alleen niet degene die hier regulier in NL verkocht worden) 3) Monster Java salted...forum.bodybuilding.nl
De paarse is ook super (ze allemaal eigenlijk, zeker vergeleken met red-bull, en voor hetzelfde geld een dubbele hoeveelheid)Inmiddels bezig met de groene. Ik heb wat gemist in m'n leven zeg!! Lekker![]()
![]()
Heb van alle zero-smaken 1tje in m'n kar gedaan k vind deze inderdaad lekkerder dan RB!De paarse is ook super (ze allemaal eigenlijk, zeker vergeleken met red-bull, en voor hetzelfde geld een dubbele hoeveelheid)
.+1.
+1
drinken of lepelen?Overnight oats met amandelmelk Griekse yoghurt en beetje vanille aroma![]()