Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Restjes opmaken. Brood met Protein Peunut Butter van @XXL Nutrition
Mega simpel maar mega lekker. Japie = grote blij. :)

20200620_143643.jpg

Grieks restaurant.
Kalfsmedaillons met Griekse pasta. Portie valt mee, denk dat ik niet eens aan m'n kcal kom. :roflol:
IMG_20200620_180104.jpg

Dan verklik ik je, zodat ik gratis pindakaas krijg van je baas.
Hahhahahaha, mijn baas is apotheekhoudend huisarts. Zonder pindakaas in het assortiment helaas:roflol:
Ik moet je dus teleurstellen, zelfs verklikken gaat niet werken haha

• Like
Waarderingen: Onit
Boekweitpannenkoek (80 gr boekweitmeel, 1 ei, 150ml melk)
met ui, paprika, champignons, bosui, rauwe ham en geitenkaas

Bijlagen

• pannekoek.jpg
    pannekoek.jpg
    232,3 KB · Weergaven: 128
Ik moet zeggen dat ik ook zelden een Griek heb meegemaakt met zulke "beschaafd kleine" porties :eek:
Vleesschotels zijn vaak veel, maar traditionele gerechten vallen mee. Deze zijn vaak wel lekkerder en met veel liefde bereid. Er is ook wel verschil tussen de afhaal en een goed restaurant.

O ja, en natuurlijk mag de choriatiki niet ontbreken.
IMG_20200620_180946.jpg

Vleesschotels zijn vaak veel, maar traditionele gerechten vallen mee. Deze zijn vaak wel lekkerder en met veel liefde bereid. Er is ook wel verschil tussen de afhaal en een goed restaurant.

O ja, en natuurlijk mag de choriatiki niet ontbreken.
IMG_20200620_180946.jpg
Ik heb nog nooit ergens Grieks gehaald...
Ik ga eigenlijk altijd voor traditioneel... stifatho, gestoofde lamsbout, gestoofde inktvis met kritharakia en choriatiki... helaas is deze griek waar wij kwamen weg ... wij Kenden de griekse eigenaren en mochten altijd de nieuwe dingen proberen. Hij overleed onverwachts... :(
Wat ze wel altijd zeiden is dat de traditionele gerechten bijna niet besteld werden... daarom stonden er veel niet op de kaart maar wij deden het dan op aanvraag.

Wij hadden ons vrijgezellen feest daar 19 jaar terug... ze hadden toen een traditioneel Grieks buffet gemaakt. Letterlijk niets stond op de kaart van wat wij toen hadden. Ze maakten alles zelf. Tot aan de tzaziki en yoghurt aan toe....

Ik mis t nog altijd...

Er zit ook een grote griek hier... Maar al het vlees smaakt daar hetzelfde en altijd veel teveel en verzopen in olie.... 1 x geweest maar dat nooit meer... :o

Terug
Naar boven