- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik neem ze wel mee!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik neem ze wel mee!

Gefeliciteerd kameraad!
Welkom. Wat zijn je doelen (buiten reclame maken voor je winkel)?PadThai met als basis voor de saus de nieuwe pindasaus (pittige variant) van de pindakaaswinkel. Aanrader!
Dankje. Hahahaha, daar heb je een punt. Ik zal de reclame in vervolg achter wegen latenWelkom. Wat zijn je doelen (buiten reclame maken voor je winkel)?

Lepel
Dankje. Hahahaha, daar heb je een punt. Ik zal de reclame in vervolg achter wegen laten
Dit forum en vooral de leden een beetje leren kennen. Benieuwd hoe andere fitness/kracht/sportfanaten met hun sport en leven omgaan. Interesse. Dat. Moet eerst mn weg een beetje zien te vinden hier qua praktische dingen als reageren op posts etc.

Zal wel worden, helaas pin-de-kaas.Ooo welkom welkom! Dat wordt uitdelen! Een potje pinnekaas voor ieder forumlid![]()
![]()
Hahahahha was dat maar waar, ik baal, het is niet mn eigen winkel. Maar ben niet te beroerd een zak pinda's te vertrappen en op te sturen 🤣Ooo welkom welkom! Dat wordt uitdelen! Een potje pinnekaas voor ieder forumlid![]()
![]()
Precies dit.. 🤪Zal wel worden, helaas pin-de-kaas.
(Gejatte en gerecyclede coronagrap)
Hahahahha was dat maar waar, ik baal, het is niet mn eigen winkel. Maar ben niet te beroerd een zak pinda's te vertrappen en op te sturen 🤣
Asperges!
1 juli is de laatste oogst zeiden ze net, dus nog even genieten.
Volgende... wachten op de verse mosselen (geen hangcultuur.. )1 juli is de laatste oogst zeiden ze net, dus nog even genieten.