- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Gisteren nog met zalm en een eitje, geen ham, want vrijdag.1 juli is de laatste oogst zeiden ze net, dus nog even genieten.
Vrijwel om de week wel raak in t seizoen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren nog met zalm en een eitje, geen ham, want vrijdag.1 juli is de laatste oogst zeiden ze net, dus nog even genieten.
O, zoek nog e.e.a. op farmaceutisch gebied, je bent een aanwinst voor het forum.Hahhahahaha, mijn baas is apotheekhoudend huisarts. Zonder pindakaas in het assortiment helaas
Ik moet je dus teleurstellen, zelfs verklikken gaat niet werken haha
Genieten? Heb die zooi eens 4 weken lang moeten vreten.1 juli is de laatste oogst zeiden ze net, dus nog even genieten.
Dat is toch de hemel, en dan de aroma van je engelenwater.Genieten? Heb die zooi eens 4 weken lang moeten vreten.
Alleen groene trouwens,.met witvis, elke dag . Of broccoli. Zo chill is dat niet.Dat is toch de hemel, en dan de aroma van je engelenwater.
Oh het is echt kwark haha? Ik dacht dat je een grapje maakte. Baklava🤤🤤🤤Haha, was mijn reactie ook. Goeie Griekse kwark is vrij vol,.deze was dus echt goed. Ben niet zo'n ijsman, twijfelde nog wel even over baklava.
Toch nog de iets meer verantwoorde keus gemaakt.Oh het is echt kwark haha? Ik dacht dat je een grapje maakte. Baklava🤤🤤🤤
ja dit is nog gewoon clean op de slagroom na

Wat is er niet clean aan slagroom
Hm weet eigenlijk niet, zie dat gewoon niet als clean. Kwark honing noten wel
Dat maakt het verhaal iets anders, doe je jezelf aan.Alleen groene trouwens,.met witvis, elke dag . Of broccoli. Zo chill is dat niet.
Ik ben niet zo van het zoete (Monster, anyone), maar een stukje baklava bij de koffie is wel gruwelijk lekker.
Ook zonder koffie is baklava gruwelijk lekkerDat maakt het verhaal iets anders, doe je jezelf aan
Ik ben niet zo van het zoete (Monster, anyone), maar een stukje baklava bij de koffie is wel gruwelijk lekker.
Ik vind zoete dingen vaak lekker in combi met iets bitters. Koffie na ijs maakt voor mij de koffie en het ijs beter.
+1
Ja en nee. Ja, een wedstrijd en coach is een keuze. Maar als jouw coach een bepaalde wijze heeft en je daarbij dingen oplegt ,voelt het wel als een verplichting. Weliswaar een soort van eigen keuze. Datgene doen wat nodig is om je doel te bereiken.Dat maakt het verhaal iets anders, doe je jezelf aan.
Pure chocola is echt lekkerder met een kop koffie of thee.Ik vind zoete dingen vaak lekker in combi met iets bitters. Koffie na ijs maakt voor mij de koffie en het ijs beter.
De combi donkere chocolade +70% met koffie ook, al is dat bitter met bitter.
Ik zou kunnen solliciteren als smaakexpert... lee
Hahahahahahaha ja doei lolO, zoek nog e.e.a. op farmaceutisch gebied, je bent een aanwinst voor het forum.