Simsalabimmusclesforsewin
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2.503
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 14%
Oh wacht de prijs is wijn? Had ik even overheen gelezen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh wacht de prijs is wijn? Had ik even overheen gelezen
Lijkt mij de prijs voor de wijn voor bij het gerecht.Zou een kreeft voor 8€ niet echt vertrouwen, is waarschijnlijk rivier kreeft ofzo![]()
Komt op €15 euro dat gerechtje.Oh wacht de prijs is wijn? Had ik even overheen gelezen
Ja was even terug gescrolled en zag dat het allemaal van die kleine porties zijn. Voor zulke porties wel duur restaurantje.Komt op €15 euro dat gerechtje.
Maar dat is geen hele kreeft hoor.
Is het ook, kwam ik net achterLijkt mij de prijs voor de wijn voor bij het gerecht.
Jij hebt een goed gevoel voor humor.Ja was even terug gescrolled en zag dat het allemaal van die kleine porties zijn. Voor zulke porties wel duur restaurantje.
Ik zie een soort wrap met groente...Ik las ergens...zondag is pizzadag hier, als meeloper doe ik graag mee
where is the pizza?? 

Dit is geen wrap met groente hoor, daar kan ik niet op leven en al helemaal niet van groeien. Pizzabodem, tomatenpuree met harissa kruiden en komijn, een avocado, 4 plakken rauwe ham, champignons en ui. Nu jij weerIk zie een soort wrap met groente...where is the pizza??
ondanks dat ziet 't er lekker uit![]()

Kaas bij de evt vlees/vis vega... bij groentepizza mozzarella oid. Bij vispizza kappertjes en olijven.Dit is geen wrap met groente hoor, daar kan ik niet op leven en al helemaal niet van groeien. Pizzabodem, tomatenpuree met harissa kruiden en komijn, een avocado, 4 plakken rauwe ham, champignons en ui. Nu jij weer![]()

Zolang er geen ananas op ligt keur ik het goed!Kaas bij de evt vlees/vis vega... bij groentepizza mozzarella oid. Bij vispizza kappertjes en olijven.
Laat ik zo zeggen... mijn perceptie van pizza is gewoon anders
Ik zou het gewoon een warm "broodje" opgemaakte salade noemen![]()
Ik keur 'm goed. Ziet er erg lekker (en gezond) uit!Dit is geen wrap met groente hoor, daar kan ik niet op leven en al helemaal niet van groeien. Pizzabodem, tomatenpuree met harissa kruiden en komijn, een avocado, 4 plakken rauwe ham, champignons en ui. Nu jij weer![]()

Meer vla dan fluff maar wel lekker,
Heb geen fancy keukenmachine en gewoon eiwitpoeder gebruikt ipv casiene dus ach tevreden met resultaat.
Wel nog gewoon cacao poeder bijgedaan anders proefde ik te weinig choco smaak![]()
Gaaaast, je bent fking huge bro
Jeetje wat valt dat spul zwaar zeg. Had maar de helft in een kommetje gedaan en dat krijg ik nog niet eens op.pfffffLaat de fluff expert advies geven. Whey kan prima gebruikt worden, voeg wat xanthaangom of guar gom toe en mix alles vervolgens met een mixer. Keukenmachine is niet nodig!