MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

1E095609-CD16-4373-AED8-220E0891AD82.jpeg

Ik zie een soort wrap met groente... :o where is the pizza?? :rolleyes:

ondanks dat ziet 't er lekker uit :)
Dit is geen wrap met groente hoor, daar kan ik niet op leven en al helemaal niet van groeien. Pizzabodem, tomatenpuree met harissa kruiden en komijn, een avocado, 4 plakken rauwe ham, champignons en ui. Nu jij weer ;)

Dit is geen wrap met groente hoor, daar kan ik niet op leven en al helemaal niet van groeien. Pizzabodem, tomatenpuree met harissa kruiden en komijn, een avocado, 4 plakken rauwe ham, champignons en ui. Nu jij weer ;)
Kaas bij de evt vlees/vis vega... bij groentepizza mozzarella oid. Bij vispizza kappertjes en olijven.

Laat ik zo zeggen... mijn perceptie van pizza is gewoon anders :o
Ik zou het gewoon een warm "broodje" opgemaakte salade noemen :roflol:

Kaas bij de evt vlees/vis vega... bij groentepizza mozzarella oid. Bij vispizza kappertjes en olijven.

Laat ik zo zeggen... mijn perceptie van pizza is gewoon anders :o
Ik zou het gewoon een warm "broodje" opgemaakte salade noemen :roflol:
Zolang er geen ananas op ligt keur ik het goed!

1592760060245.png

Ik keur 'm goed. Ziet er erg lekker (en gezond) uit!:)

Meer vla dan fluff maar wel lekker,
Heb geen fancy keukenmachine en gewoon eiwitpoeder gebruikt ipv casiene dus ach tevreden met resultaat.
Wel nog gewoon cacao poeder bijgedaan anders proefde ik te weinig choco smaak
image.jpg

Meer vla dan fluff maar wel lekker,
Heb geen fancy keukenmachine en gewoon eiwitpoeder gebruikt ipv casiene dus ach tevreden met resultaat.
Wel nog gewoon cacao poeder bijgedaan anders proefde ik te weinig choco smaak
image.jpg

Laat de fluff expert advies geven. Whey kan prima gebruikt worden, voeg wat xanthaangom of guar gom toe en mix alles vervolgens met een mixer. Keukenmachine is niet nodig!

Laat de fluff expert advies geven. Whey kan prima gebruikt worden, voeg wat xanthaangom of guar gom toe en mix alles vervolgens met een mixer. Keukenmachine is niet nodig!
Jeetje wat valt dat spul zwaar zeg. Had maar de helft in een kommetje gedaan en dat krijg ik nog niet eens op.pfffff
Had 1 banaan 150 ml amandelmelk, 1,5scoop eiwitpoeder en wat cacaopoeder gedaan. Weet ik wat morgen als ontbijt eet.

Terug
Naar boven