- Waardering
- 11.434
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 12%
Gisteren binnen gekomenMooie shakebeker, is dit een nieuwe? Of juist heel oud model?![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren binnen gekomenMooie shakebeker, is dit een nieuwe? Of juist heel oud model?![]()
Jep, welcome in 2020 my friend.

Gewoon als in: geen fancy dressing met 10 ingrediënten.
Kwark of grote bak mayo erbij?
Yoghurt.

Heeeeeerlijk
Zie ik daar leverworst??😍😍😍🤤

Lekker! Zo maak ik t ook vaak, met een paar schoops whey, even n smaakje. Én de eiwitten. Goed idee trouwens die stukjes chocoladeYess kip variant
Babanenbrood met stukjes witte chocolade. 60gr dus ccalorie wise nogsteeds beter want ik heb de suiker en olijfolie eruit gelaten. Wel 2 scoops mango whey erin![]()
DoneLekker! Zo maak ik t ook vaak, met een paar schoops whey, even n smaakje. Én de eiwitten. Goed idee trouwens die stukjes chocolade
Jean Bâton heb ik deze week geproefd, das echte Vlaamse (smaak) mayo, ik weet nog niet waar die verkrijgbaar is.
Zowel de AH als de Jumbo.Jean Bâton heb ik deze week geproefd, das echte Vlaamse (smaak) mayo, ik weet nog niet waar die verkrijgbaar is.

bij AH bestellen zie ik op het web.

Zeker, bij beide winkels. Is volgens mij standaard assortiment.bij AH bestellen zie ik op het web.
dus jij hebt hem zien staan? Das mooi man!!!![]()