AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Als jullie een XXL Nutrition light saus mogen aanraden, welke wordt dat dan?

Heb momenteel de Spicy Indonesian Curry nog staan. Standaard staat hier in de koelkast:
  • Curry Ketchup (beetje op uitgekeken)
  • BBQ (wel op uitgekeken)
  • Teriyaki
Wil het vooral gebruiken i.c.m. groenten. In de bulk zal het bij broodjes etc gebruikt worden, maar dan bestel ik tegen die tijd nog wel even.

Done
20200627_123738.jpg
Ziet er goed uit. En de whey met zoetstof zorgt dat je geen suiker nodig hebt

Iemand nog tips voor een lekker zomers recept met andijvie? Heb een grote stronk inclusief kilo zand uit iemands moestuin gekregen.

• Like
Waarderingen: Onit
B46A5541-3FB2-419B-B67E-1D1391459F10.jpeg

Post-WO meal; Chinese roerbak met ei en ultra low kcal pinda/saté saus.

@Japio wat zal ik nog meer maken met pindasaus smaak?
Wat niet? Pannenkoeken al geprobeerd met pindameel? Uiteraard ook haver of tarwemeel erbij. En al pindameel met cottage cheese gemengd?

Wat niet? Pannenkoeken al geprobeerd met pindameel? Uiteraard ook haver of tarwemeel erbij. En al pindameel met cottage cheese gemengd?

Komende week maak ik de Thaise burger van @Bubs. In de bulk ga ik de pannenkoeken proberen (nog even 4 weken wachten).

Heb al fluff met pindameel gemaakt. Zal de cottage cheese nog eens uitproberen!

Komende week maak ik de Thaise burger van @Bubs. In de bulk ga ik de pannenkoeken proberen (nog even 4 weken wachten).

Heb al fluff met pindameel gemaakt. Zal de cottage cheese nog eens uitproberen!
Witvisje door ei en dan door pindameel en bakken. :)

Iemand nog tips voor een lekker zomers recept met andijvie? Heb een grote stronk inclusief kilo zand uit iemands moestuin gekregen.
Surinaamse andijvie.
Gewoon heel simpel roerbakken met wat ketjap en eventueel wat trassie.
Je kan er vlees/kip doorheen bakken of los doen.

Stamppot rauwe andijvie (naar keuze met spekjes of vlees) en eventueel met wat paprika erdoorheen.
Aardappenpuree maken, spekjes bakken (of ander vlees) met wat paprika blokjes en rauwe andijvie erdoorheen doen. Dit smaakt opvallend lekker ook koud (lauwwarm)

Witvisje door ei en dan door pindameel en bakken. :)

Ik zei het toch, jij ben expert op het gebied van creativiteit. Dit gaat morgen uitgeprobeerd worden.:heart:

Moet je niet eerst bloem en dan ei en dan de buitenste laag (bv paneermeel) anders blijft de buitenste laag, paneermeel in dit voorbeeld maar bij jou pindameel, niet zitten toch?

Eerst ei dan bloem. In dit geval eerst ei en dan pindameel!

Moet je niet eerst bloem en dan ei en dan de buitenste laag (bv paneermeel) anders blijft de buitenste laag, paneermeel in dit voorbeeld maar bij jou pindameel, niet zitten toch?
Gewoon eerst ei en dan wat pindameel. Werkt prima. In goede hete olie even om en om. Ben zelf allergisch voor gluten en heb dit wel met rijstmeel gedaan ook.

Terug
Naar boven