Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

IMG_20200627_204421.jpg

Ik zei het toch, jij ben expert op het gebied van creativiteit. Dit gaat morgen uitgeprobeerd worden.:heart:

Eerst ei dan bloem. In dit geval eerst ei en dan pindameel!
Ik doe altijd eerst bloem dan ei en dan een vorm van paneermeel, panko(?) of cornflakes. Wat is het voordeel van pindameel tegenover bloem? Maar jouw buitenste laag is dus pindameel als ik het goed begrijp

Home made sushi salmon, chicken, die california maki soisoooo eindelijk klaar.. lekker voor de rest van de avond

Bijlagen

• 20200627_222759.jpg
    20200627_222759.jpg
    130,7 KB · Weergaven: 113
Als jullie een XXL Nutrition light saus mogen aanraden, welke wordt dat dan?

Heb momenteel de Spicy Indonesian Curry nog staan. Standaard staat hier in de koelkast:
  • Curry Ketchup (beetje op uitgekeken)
  • BBQ (wel op uitgekeken)
  • Teriyaki
Wil het vooral gebruiken i.c.m. groenten. In de bulk zal het bij broodjes etc gebruikt worden, maar dan bestel ik tegen die tijd nog wel even.
Teriyaki is mn favo. Altijd in grootverpakking.

• Like
Waarderingen: Onit
Teriyaki is mn favo. Altijd in grootverpakking.

HEB IK TOCH AL!

Staat standaard op de lijst haha! Waar gebruik jij die allemaal bij? Ik vooral bij zalm, Thaise roerbak groenten en andere groentes. Ben inspiratieloos.

Heb momenteel de Spicy Indonesian Curry nog staan. Standaard staat hier in de koelkast:
  • Teriyaki
Wil het vooral gebruiken i.c.m. groenten. In de bulk zal het bij broodjes etc gebruikt worden, maar dan bestel ik tegen die tijd nog wel even.
Waarom zou je bij een bulk dan een light saus gebruiken? Dan zou ik gewoon voor een lekkerder breder assortiment van alle sausen gaan op de markt en daar wat uit zoeken. Dan raak je niet uitgekeken

Waarom zou je bij een bulk dan een light saus gebruiken? Dan zou ik gewoon voor een lekkerder breder assortiment van alle sausen gaan op de markt en daar wat uit zoeken. Dan raak je niet uitgekeken

Omdat ik m’n calorieën liever uit volwaardige voedingsmiddelen haal, welke mij verzadigen. Vind calorieën uit sauzen zonde van m’n caloriebudget.

Als ik nou echt hoog in calorieën zit lijkt het me wel handig om de calorieën te hitten. Maar dat heb ik nog niet meegemaakt. Nog geen optimale bulk gedaan in m’n leven.

Wist wel dat je me lekker vindt.

HEB IK TOCH AL!

Staat standaard op de lijst haha! Waar gebruik jij die allemaal bij? Ik vooral bij zalm, Thaise roerbak groenten en andere groentes. Ben inspiratieloos.
Bij zalm nooit geprobeerd. Als ik kip en groenten wok en met alleen kruiden toch nog wat mis. Bij rund of vis kan ook prima.

• Heart

• Teriyaki
Er is ergens een heel XXL light sauzen topic. Volgens mij door Wovano gemaakt.

Laatst heb ik de Americain frietsaus besteld die ik erg nice vond. Past alleen niet bij de meeste botjebuild/stirfry maaltijden.

• Like
Er is ergens een heel XXL light sauzen topic. Volgens mij door Wovano gemaakt.

Laatst heb ik de Americain frietsaus besteld die ik erg nice vond. Past alleen niet bij de meeste botjebuild/stirfry maaltijden.

Klopt man. Maar dat topic is onoverzichtelijk en niemand post er meer wat haha, ook niet alle sauzen staan erin en of waar mensen de sauzen bij gebruiken.

Heb dat topic al meermaals doorgelezen.

Terug
Naar boven