- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doe altijd eerst bloem dan ei en dan een vorm van paneermeel, panko(?) of cornflakes. Wat is het voordeel van pindameel tegenover bloem? Maar jouw buitenste laag is dus pindameel als ik het goed begrijpIk zei het toch, jij ben expert op het gebied van creativiteit. Dit gaat morgen uitgeprobeerd worden.
Eerst ei dan bloem. In dit geval eerst ei en dan pindameel!
Ik doe altijd eerst bloem dan ei en dan een vorm van paneermeel, panko(?) of cornflakes. Wat is het voordeel van pindameel tegenover bloem? Maar jouw buitenste laag is dus pindameel als ik het goed begrijp
Teriyaki is mn favo. Altijd in grootverpakking.Als jullie een XXL Nutrition light saus mogen aanraden, welke wordt dat dan?
Heb momenteel de Spicy Indonesian Curry nog staan. Standaard staat hier in de koelkast:
Wil het vooral gebruiken i.c.m. groenten. In de bulk zal het bij broodjes etc gebruikt worden, maar dan bestel ik tegen die tijd nog wel even.
- Curry Ketchup (beetje op uitgekeken)
- BBQ (wel op uitgekeken)
- Teriyaki
Waarom zou je bij een bulk dan een light saus gebruiken? Dan zou ik gewoon voor een lekkerder breder assortiment van alle sausen gaan op de markt en daar wat uit zoeken. Dan raak je niet uitgekekenAls jullie een XXL Nutrition light saus mogen aanraden, welke wordt dat dan?
Heb momenteel de Spicy Indonesian Curry nog staan. Standaard staat hier in de koelkast:
Wil het vooral gebruiken i.c.m. groenten. In de bulk zal het bij broodjes etc gebruikt worden, maar dan bestel ik tegen die tijd nog wel even.
- Teriyaki
Lekker
Waarom zou je bij een bulk dan een light saus gebruiken? Dan zou ik gewoon voor een lekkerder breder assortiment van alle sausen gaan op de markt en daar wat uit zoeken. Dan raak je niet uitgekeken
Bij zalm nooit geprobeerd. Als ik kip en groenten wok en met alleen kruiden toch nog wat mis. Bij rund of vis kan ook prima.HEB IK TOCH AL!
Staat standaard op de lijst haha! Waar gebruik jij die allemaal bij? Ik vooral bij zalm, Thaise roerbak groenten en andere groentes. Ben inspiratieloos.
Bij zalm nooit geprobeerd. Als ik kip en groenten wok en met alleen kruiden toch nog wat mis. Bij rund of vis kan ook prima.
Er is ergens een heel XXL light sauzen topic. Volgens mij door Wovano gemaakt.Als jullie een XXL Nutrition light saus mogen aanraden, welke wordt dat dan?
- Teriyaki
Voor die €2.49 vond ik m wel heel goedJa is die wat? Heb hem toevallig gisteren teruggelegd in het schap vanuit mn mandje xD, moet ik spijt hebben? 😅

Er is ergens een heel XXL light sauzen topic. Volgens mij door Wovano gemaakt.
Laatst heb ik de Americain frietsaus besteld die ik erg nice vond. Past alleen niet bij de meeste botjebuild/stirfry maaltijden.
Misschien magere kwark nemen in plaats van dit?Normaal kan ik hier van 6 u tot 11 op door maar ik heb nu al weer honger.....
![]()