- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
b*ch! Dit is mentale mishandeling!@mitsymo bananenbrood met pure chocolade topping en pindakaas in het midden. Zondag komt er trouwens weer f1 op he![]()
![]()
![]()
O mijn god ik wil dit ook maken!!@mitsymo bananenbrood met pure chocolade topping en pindakaas in het midden. Zondag komt er trouwens weer f1 op he![]()
![]()
![]()
Nee dat mag jij niet!!! Want ik weet wel weer wie dat dan te zien krijgt.O mijn god ik wil dit ook maken!!
Stuur je even je receptje door *kijkt heel lief*?
Nee dat mag jij niet!!! Want ik weet wel weer wie dat dan te zien krijgt.
Hahaha vooruit dan. Omdat het voor je gains is.Nou juffrouw, jij bent mede de oorzaak dat ik eindelijk meer eet. Dan moet je de foto's er maar bij nemen!
nu ben ik jaloers hoor!

Vind ze wel goed, die van personal proteïne net even beter. Vollere smaak ofzoNog niet echt geprobeerd. Ruiken wel allemaal super lekker
![]()
Thanks, gaan we de volgende keer proberenVind ze wel goed, die van personal proteïne net even beter. Vollere smaak ofzo

Ik vind de Njoy van xxl ook wel lekker. Lijken volgens mij nogal op barebells.Vraagje! Favoriete eiwitrepen?
Barebells en grenade zijn hier tot nu toe favoriet. Voor een ccleanere variant de upfront 2.0
Jullie?
![]()
Ik vind de Njoy van xxl ook wel lekker. Lijken volgens mij nogal op barebells.
.Calorieën van een ander tellen niet, dus je kunt gerust hun lunch stelen![]()
Drie kwart van mijn collegas eet vette hap, ik strijd gewoon door 💪