- Waardering
- 22.485
Nee maar zou wel eentje kunnen wegtikken.Zit je al aan de wijn? Met jou weet je het immers nooit.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee maar zou wel eentje kunnen wegtikken.Zit je al aan de wijn? Met jou weet je het immers nooit.
Wil je wel een tik geven maat
lekker lepelen en daarna nog ff doezelen

Lepelen, er uit en aan de gewichten met dat kadaver
Lepelen, er uit en aan de gewichten met dat kadaver

Misschien toentertijd niet gebaseerd op diëtistische inzichten, maar om aan te sterken bevat het wel degelijk de juiste voedingsstoffen. Ijzer (rookvlees), zout (rookvlees, kan zeker bij diarree een opkikker geven), hoge kwaliteit eiwitten en vetten (geconcentreerde energie). En daarnaast relatief licht verteerbaar dus bij ziekte goed binnen te houden. Grootmoeders wijsheden kloppen soms wel, ondanks dat ze toen niet wisten waarom.Dit kreeg ik vroeger als ik ziek was om aan te sterken : roerei met peterselie bieslook en runderrookvlees.![]()

Ik een beschuitje met kaas. Als ik dit zo zie ga ik voor beide hahaDit kreeg ik vroeger als ik ziek was om aan te sterken : roerei met peterselie bieslook en runderrookvlees.![]()
Ovenkoek?!?! Hoe dan? Waar, hoe? Ik wil dit!🤩 geniet ervanMijn god dit miste ik toch wel in de cut. Verse witte ovenkoek met boter/chocopasta en pindakaas. Hnnnng.
![]()

Dank!