Vissertje1980
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 5.294
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
wat zullen de macro’s zijn van een groot friet speciaal?
Echt lang niet gehad. Smakelijk!
Maar zo ontzettend lekker

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat zullen de macro’s zijn van een groot friet speciaal?

Zit je al te rekenen hoeveel extra fietsen dat is?wat zullen de macro’s zijn van een groot friet speciaal?
Met standje e-bike heeeeel veel

Deze was groot, vertekent. 2 borden, 800 gram groenten 300 vis 50 rijst. Zelfde portie als afgelopen maanden.Je maaltijden worden nu wel heel klein zo diep in de cut.![]()
.
.Het was een grapje, het formaat van de foto was wat klein, vandaar.Deze was groot, vertekent. 2 borden, 800 gram groenten 300 vis 50 rijst. Zelfde portie als afgelopen maanden.
Ik heb mijn kcal nog niet aangepast sinds start cut.
Waar zijn je dooiers?

Prullenbak, zit al aan doel qua vetten. Tip om er volgende keer iets mee te doen?
van tevoren scheiden en dan zelf mayo makenPrullenbak, zit al aan doel qua vetten. Tip om er volgende keer iets mee te doen?
Ja dat dacht ik zelf ook, thanx en ga dat zeker doen
Opeten?Prullenbak, zit al aan doel qua vetten. Tip om er volgende keer iets mee te doen?

Maar hij zat al aan zijn vetten en gaat er in de toekomst mayo van maken.

Oja, als je er mayonaise bij doet heb je geen last van vetten.Maar hij zat al aan zijn vetten en gaat er in de toekomst mayo van maken.![]()
Gepekelde eidooier!! Ik vind t fantastisch. Kost wel even tijd. Google maar eensOja, als je er mayonaise bij doet heb je geen last van vetten.![]()
Ik zie niet helemaal waarom je iets met de eidooier moet doen. Is toch zo al lekker?
Even ge-Googeled, maar als ik de ingredienten van het recept zie vraag ik mij af of dit in @goestavo zijn dieet past.Gepekelde eidooier!! Ik vind t fantastisch. Kost wel even tijd. Google maar eens
Maar idd ik vind dat ook t lekkerste van t hele ei🙂

De rest ook lezen grapjas 😂😂Even ge-Googeled, maar als ik de ingredienten van het recept zie vraag ik mij af of dit in @goestavo zijn dieet past.
Waar kun je de smaak hiervan mee vergelijken?
- 4 eidooiers
- 350 gram zout
- 250 gram suiker