Ciron
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 860
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 68kg
- Vetpercentage
- 12%
Ok wist ik niet thnxBonen dienen juist als goedkope vervanger van vlees, een echte chili con carne is zonder bonen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok wist ik niet thnxBonen dienen juist als goedkope vervanger van vlees, een echte chili con carne is zonder bonen.
En dan gaat er zo weinig jam op het broodje?Sojayoghurt met appel, havermout, rozijn en kaneel en een bo'ke met pb/jelly als pre bed vandaag.
Ik had nog best wat carbs te spenderen @Skatermarvin.
![]()

.Dit is correct, je kan bonen op zich prima als carbs met wat eiwit gebruiken en er zitten vezels in. Hoewel volgens mij wat achterhaald kan je met bonen en rijst (vrijwel) complete eiwitten maken.Bonen dienen juist als goedkope vervanger van vlees, een echte chili con carne is zonder bonen.
Een ware delicatesse, met wat geroosterde peterselie wortel en amandelen.Gepekelde eidooier!! Ik vind t fantastisch. Kost wel even tijd. Google maar eens
Maar idd ik vind dat ook t lekkerste van t hele ei🙂
Wat ligt daar?
smakelijk.ja!!! of raspen over salade, polenta, pizza, pasta..hmmmmEen ware delicatesse, met wat geroosterde peterselie wortel en amandelen.
Lekker toch! Gaat er om dat je t zelf prima vindt. Vind t sws leuk te zien wat een ieder eet, inspiratie.
Gefeliciteerd je gaat door voor de wasmachine.
Hoe bedoel je?
Ik had al verwacht dat er iemand over zou beginnen, jij was de eerste. Jij wint!

Die mok! <3
Hebben ze op de zaak een speciale bulk-balie voor je gemaakt?