- Waardering
- 4.301
- Lengte
- 2m01
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is toch ook niet te weerstaan...Ook doordeweeks tellen de AYCE calorieën niet. De rest van de dag maar één maaltijd gehad om de schade enigszins te beperken in de cut, maar denk dat het tevergeefs is
![]()
![]()
![]()
In jou gebruikers handleiding stond 'alleen in het weekend voeren'What!? En dat weet ik nu pas!? @vntl waarom heb jij me dit nooit verteld?
Ik ga morgen ook 🤤🤤Ook doordeweeks tellen de AYCE calorieën niet. De rest van de dag maar één maaltijd gehad om de schade enigszins te beperken in de cut, maar denk dat het tevergeefs is
![]()
![]()
![]()
Sojayoghurt met appel, havermout, rozijn en kaneel en een bo'ke met pb/jelly als pre bed vandaag.
Ik had nog best wat carbs te spenderen @Skatermarvin.
![]()
Die van Céreal bevat zga geen suiker, maar geen idee of hij lekker is (zelf nog nooit gegeten). Dat is meer een merk voor diabetici...Tip voor jam met minste suikers? Ik mis jam best wel
denk jaar niet gegeten
Beter laat dan nooit hè! Laat het je smakenWhat!? En dat weet ik nu pas!? @vntl waarom heb jij me dit nooit verteld?

39 gram zelfs zie ik op de AH site. Dat is nog wel te doen 1/2x per week. ThanxDie van Céreal bevat zga geen suiker, maar geen idee of hij lekker is (zelf nog nooit gegeten). Dat is meer een merk voor diabetici...
Zelf neem ik altijd Effi zonder toegevoegde suikers. Is iets van een 180kcal/100gr en 43gr suiker.
XXL heeft fruitspread, geen idee hoe dat smaakt en of het vergelijkbaar is met jam.39 gram zelfs zie ik op de AH site. Dat is nog wel te doen 1/2x per week. Thanx
Als je geen jam wil nemen.39 gram zelfs zie ik op de AH site. Dat is nog wel te doen 1/2x per week. Thanx
Tip voor jam met minste suikers? Ik mis jam best wel
denk jaar niet gegeten
Gezien hoor. Stiekemerd!Laatste firgirl ontbijt.
Shake met ontbijtgranen en een banaan.![]()