AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

IMG_20200722_134056.jpg

Best prima macros voor zoveel volume :D

Bijlagen

• 6E587759-5B0A-48D8-AFEF-5492E92C66FB.png
    6E587759-5B0A-48D8-AFEF-5492E92C66FB.png
    232,5 KB · Weergaven: 60
  • AD2AEECC-1D86-4E14-8916-7BFAEF15FC5B.jpeg
    AD2AEECC-1D86-4E14-8916-7BFAEF15FC5B.jpeg
    143,6 KB · Weergaven: 61
in welke volgorde, rekening houden met de shock van je smaakpapillen :dunno: :D (vis, kaas pindabaas chocolade, :1e: )
Hahahaha zeer belangrijk. Ik heb altijd een bepaalde volgorde idd
Dit keer
Vis, hagelslag, kaas, pindakaas😂

Mijn smaakpapillen zijn heel wat gewend aan combinaties

@RonReves pindakaas haha maakt alles lekkerderderder @Aline @DeeJay1 das een grapje

Zeker maakt pindakaas alles lekkerder. Ook tonijn. Bij Princes vinden ze dat blijkbaar ook geen gek idee. Weliswaar satesaus en geen pindakaas, maar dat valt bij mij in dezelfde categorie. Heb de combi nooit geprobeerd, maar ga vanavond toch even een blik tonijn opentrekken en daar een paar lepels pindakaas doorheen husselen. Een pepertje, rode ui en wat augurk erdoorheen en ik denk dat het een waar culinair hoogtepunt gaat worden.
1595423361673.png

Zeker maakt pindakaas alles lekkerder. Ook tonijn. Bij Princes vinden ze dat blijkbaar ook geen gek idee. Weliswaar satesaus en geen pindakaas, maar dat valt bij mij in dezelfde categorie. Heb de combi nooit geprobeerd, maar ga vanavond toch even een blik tonijn opentrekken en daar een paar lepels pindakaas doorheen husselen. Een pepertje, rode ui en wat augurk erdoorheen en ik denk dat het een waar culinair hoogtepunt gaat worden.
1595423361673.png
ja dat durf ik ook wel, ik weet het zeker, denk ik :thinking: smakelijk! :D

vette vis dan maar hé, zalm, forel, makreel (waarom laag in eiwit?)
anders idd avocado, noten

Haal vanmiddag makreel in huis, heerlijk! Laag in eiwit omdat ik in de ochtend eieren neem. Eieren bevatten al eiwtten. Als ik dan nog vetten daarbij neem waarin ook weer veel eiwitten zitten, heb ik minder eiwitten over om post-WO en pre-bed te nemen. Vind het prettiger om in de maaltijden na de workout de meeste kcal te nemen.

Haal vanmiddag makreel in huis, heerlijk! Laag in eiwit omdat ik in de ochtend eieren neem. Eieren bevatten al eiwtten. Als ik dan nog vetten daarbij neem waarin ook weer veel eiwitten zitten, heb ik minder eiwitten over om post-WO en pre-bed te nemen. Vind het prettiger om in de maaltijden na de workout de meeste kcal te nemen.
zit je dan op 2gr/kg BW? je metabolisme is dan ook torenhoog na de WO

• Like
Waarderingen: Onit
ja dat durf ik ook wel, ik weet het zeker, denk ik :thinking: smakelijk! :D

In jouw geval adviseer ik wel om er ook nog een eitje doorheen te doen, want die zie ik veelvuldig op jouw foto's voorbij komen (en dan denk ik vaak "laat ik ook maar weer eens eieren gaan eten, want die zijn lekker en gemakkelijk").

In jouw geval adviseer ik wel om er ook nog een eitje doorheen te doen, want die zie ik veelvuldig op jouw foto's voorbij komen (en dan denk ik vaak "laat ik ook maar weer eens eieren gaan eten, want die zijn lekker en gemakkelijk").
ja klopt ook vaak tonijn eiersalade met wokgroenten en mayo :)

Iemand tips restaurants Arnhem? Zitten midden in het centrum.

Terug
Naar boven