Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

130gr oats scoopie mango whey halfvolle melk
20200723_071815.jpg

Weer iemand die vloeibare (kostbare) calorieën consumeert. Het wordt steeds gekker hier @Japio.
Nou ja je moet wat he als je bijna niets binnenkrijgt of geen trek hebt. Aangezien dit hoog in koolhydraten zit en dat kan ik op het moment wel gebruiken want sorry Camelus ik loop nog steeds leeg van onderen.
Dit is niets iets wat ik normaal zou drinken als ontbijt

• Heart
Waarderingen: Onit
Nou ja je moet wat he als je bijna niets binnenkrijgt of geen trek hebt. Aangezien dit hoog in koolhydraten zit en dat kan ik op het moment wel gebruiken want sorry Camelus ik loop nog steeds leeg van onderen.
Dit is niets iets wat ik normaal zou drinken als ontbijt

Ik dol maar wat, werktijd hé. Het is je vergeven. Sterke...

zojuist ook een smoothy van spinazieblokjes, 2 kiwi's, handje druiven, whey, havermout, over 1 uur pre-meal

Het moest een pannenkoek worden, krijg je er van als je het beslag op het oog bij mekaar mikt ipv afwegen.:rolleyes:

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    199 KB · Weergaven: 57
70FC3B41-A478-4549-BC4B-F0C7298C2219.jpeg

Ideaal PSMF ontbijt van nog geen 300 kcal. Vult als een huis!

Volume gecreerd door 500 ml water te mixen met 3 g Xanthaangom. Vervolgens 300 gram courgette, 20 gram havermout en het watermengsel in de magnetron gedaan tot dat het water net niet opgenomen is. Daarna 300 gkwark toegevoegd samen met 2 gr psyllium husk vezels en 100 gram bosvruchten. Op smaak gebracht met koekkruiden en flavourdrops.

Smaakt goed, vult goed en verzadigd voor lange tijd. Win win!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven