marina1975
Never give up!
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Voeding
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 18.482
- Lengte
- 1m68
Moest ook meteen aan avocado denken. Ik gruwel ervan en moet het eten.Ondanks de bulk blijf ik toch bij mijn groente bakjes overdag.
Om toch aan mijn vetten te komen 2 eieren gemengd met pindakaas. Wil laag in eiwitten blijven en toch vetten binnen krijgen.
Weet iemand producten hoog in vetten en laag in eiwit?
maar er zijn mensen die het heerlijk vinden.Denk ook gewoon eens aan gerookt spek. Verzadigd vet is niet perse ongezond en je hebt ook verzadigd vet en cholesterol nodig. En het geeft ook lekker wat smaak. Of een plakje bacon ergens bij. Zalig bakbacon met een eitje.
Anders eens tahin proberen. sesampasta. Is eens een lekkere afwisseling qua smaak.
Wat vetter maar ook wat eiwit en kh ... edamameboontjes.
Maar op zich is een keer "echte" mayo nemen ipv 0% saus ook geen probleem. Is immers ook alleen ei en olie. Dus eigenlijk niet eens ongezond.
Zoveel opties en er zijn er al veel genoemd.Weet iemand hoe je de smaak van tonijn een beetje lekkerder kan maken, het liefst een beetje gezond ?
appel/uitje/curry en evt wat mayo/yoghurt
Augurk/uitje en sausje
Probeer eens een sausje met mayo of yoghurt en kerrie poeder. Dan de tonijn met wat uienringen en tomaat en die dressing erop.
Wat komkommer/tomaat en ui en een scheutje ketjap (extra lekker een theelepel sesamolie... lekker oosters)
Sweet chili of hot chilisaus
Maak er een leuke snack van. Bovenstaande kan je een "salade" van maken en dan in lofblaadjes scheppen. Ziet er leuk uit en is nog lekker ook.
Tonijn met wat bietjes en huttenkase (ziet er niet uit maar wel lekker
)en zo zijn er nog veeeeeel meer