- Waardering
- 22.485
Vieze vuile!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vieze vuile!
Agh ga toch zuipen joh zatlap

Nog 20 uur en 15 minuten.
Ik zou opteren voor mijn favoriet...al word ik er doodziek van...allergieënMegh dit was geen succes. Maak ze nu ook met water ipv melk.
Ik test nog even wat dingen uit. Wat vinden jullie acceptabel aantal calorieën voor zo'n toetjes bak? 450ish?

Geniaal die fles als saus

Klinkt wel erg euh.. oké. Back to reality 😂 een prebed is voor mij een toetje, gegokt rond 500-600kcal ongeveer.Ja wat kan ik zeggen ik ben een people pleaser. Maar vind het ook wel interessant wat mensen willen opofferen voor een toetje calorie wise gezien
![]()
Oke ik ga denk ik rond de 500ish zitten. Krijg vandaag ook whey binnen dus ik ga vanavond aan de slagKlinkt wel erg euh.. oké. Back to reality 😂 een prebed is voor mij een toetje, gegokt rond 500-600kcal ongeveer.
Ik laat me verrassen 😏Oke ik ga denk ik rond de 500ish zitten. Krijg vandaag ook whey binnen dus ik ga vanavond aan de slag
Ohh 15cm

Oke ik ga denk ik rond de 500ish zitten. Krijg vandaag ook whey binnen dus ik ga vanavond aan de slag
Ja! Dat is zó fijn. Eet smakelijkChill als je bij iemand anders eet en dan gewoon gezond kan eten![]()