AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

De kookpotten waren al een tijdje stof aan het vangen.
Scampi, wortel, gele paprika, rode ui en pasta.
IMG_20200814_184323_1-01.jpeg
IMG_20200814_183958-01.jpeg

de keuze is reuze, heb je die leren eten in de USA?
Die cake die jij post durf ik nu nog niet aan tijdens het laden, maar na de shoot wel. :P

Nee, daar niet op. Maar qua macro's zijn donuts en muffins wel goed in te laden voor na de depletion (naast dextro, aan het begin wil je snelle carbs). Verder zal het nu voormelijk witte rijst laden zijn.
Iemand ervaring met deze om bijvoorbeeld door kale rijst te doen?
Ketchup met vrijwel geen zout, aangezien natrium/zout er nu uit gaat en ik bergen rijst ga eten.

Die cake die jij post durf ik nu nog niet aan tijdens het laden, maar na de shoot wel. :P

Nee, daar niet op. Maar qua macro's zijn donuts en muffins wel goed in te laden voor na de depletion (naast dextro, aan het begin wil je snelle carbs). Verder zal het nu voormelijk witte rijst laden zijn.
Ketchup met vrijwel geen zout, aangezien natrium/zout er nu uit gaat en ik bergen rijst ga eten.
ik dacht donuts ook wel vettig waren, soort van oliebolsmaak, of valt dat mee?
(ik eet ze nooit vandaar)

ik dacht donuts ook wel vettig waren, soort van oliebolsmaak, of valt dat mee?
(ik eet ze nooit vandaar)
16 gram, maar vetten heb je toch ook nodig, ook tijdens het laden (heeft zelfs bepaalde voordelen dacht ik). Ik beperk m'n vetten wel, 66 gram per dag) maar met alleen maar rijst kom ik niet aan vetten dus ik eet ook een donut, ei en wat chocola om aan de vetten te komen. Misschien morgen een avocado nemen, je brengt mij op ideeen. :) Deed Greg Ducette ook volgens mij.
Edit: laat maar, avocado's bevatten veel vezels, die gaan er morgen zeer low.

Smaakt goed man. Heb deze in de koelkast staan.

Maar beter gewoon kruiden erbij gooien lijkt me man!

Smaakt goed man. Heb deze in de koelkast staan.

Maar beter gewoon kruiden erbij gooien lijkt me man!
Ja, ik hou het maar bij kruiden. Ik las dat jij chilli vlokken gebruikt. Ik houd van echt pittig. Meeste sambal is veel zou, maar heb nu madame jeanette-samblak en gledek volgens mij, niet te zout en klein beetje van nodig. Ik denk dat ik gewoon losse adjuma's en madame jeanettes toevoeg. En kruidig die vocht afdrijven (kurkuma, peterselie, basilicum, rozemarijn; ik denk dat (cayenne) peper ook geen kwaad kan; geen zout meer in ieder geval). Kaneel door de bambix weet ik nog niet.

Ja, ik hou het maar bij kruiden. Ik las dat jij chilli vlokken gebruikt. Ik houd van echt pittig. Meeste sambal is veel zou, maar heb nu madame jeanette-samblak en gledek volgens mij, niet te zout en klein beetje van nodig. Ik denk dat ik gewoon losse adjuma's en madame jeanettes toevoeg. En kruidig die vocht afdrijven (kurkuma, peterselie, basilicum, rozemarijn; ik denk dat (cayenne) peper ook geen kwaad kan; geen zout meer in ieder geval). Kaneel door de bambix weet ik nog niet.
Knoflookpoeder is toch ook vochtafdrijvend? Als je ervan houdt ook een lekkere smaakmaker! Net als gedroogd uienpoeder.

16 gram, maar vetten heb je toch ook nodig, ook tijdens het laden (heeft zelfs bepaalde voordelen dacht ik). Ik beperk m'n vetten wel, 66 gram per dag) maar met alleen maar rijst kom ik niet aan vetten dus ik eet ook een donut, ei en wat chocola om aan de vetten te komen. Misschien morgen een avocado nemen, je brengt mij op ideeen. :) Deed Greg Ducette ook volgens mij.
Edit: laat maar, avocado's bevatten veel vezels, die gaan er morgen zeer low.
lekker een :pizza: erin schuiven heb je morgen voldoende energie, das behoorlijk afmattend een fotoshoot
Veel succes morgen, ben benieuwd naar het resultaat! :flexing:

Chili vlokken pre shoot inderdaad. Om de aderen te pompen. Vlak voor de shoot shotje alcohol en stukje chocola (minimaal 80%).

Hou het anders simpel. Rijst koken en na afgieten direct knoflookflakes (silvo heb ik zelf) en wat chilipoeder erdoor. Dan wat gepelde of gezeefde tomaat erdoor roeren. Even laten staan en dan eten. Nog lekkerder de dag erna. Wordt wel plakkerig maar zo lekker van smaak. Eventueel wat verse basilicum erover.

Onderweg naar Goesbeek, vriendenweekend.

Doei cut progressie. Denk dat ik terug kom als een varkentje.

Wel nice, heel huis voor ons 23e. Aparte bar, keuken, karaoke/biscoop ruimte.
3E076DFC-79AF-452E-88BC-D6756D042B7A.jpeg

kinderijsje

• Like
Waarderingen: Onit
Onderweg naar Goesbeek, vriendenweekend.

Doei cut progressie. Denk dat ik terug kom als een varkentje.

Wel nice, heel huis voor ons 23e. Aparte bar, keuken, karaoke/biscoop ruimte.
3E076DFC-79AF-452E-88BC-D6756D042B7A.jpeg
23e? Hoe dan? Is nog goedkoper dan huren :p

Terug
Naar boven