MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Gouden combi wanneer de pindakaas op is haal ik ook eerst geen nieuwe
20200823_191946.jpg
Screenshot_20200823-191801_MyFitnessPal.jpg
Screenshot_20200823-191801_MyFitnessPal.jpg
Als er onder die schenkstroop op 1 rijstwafel 20 gr pindakaas zit ben je wel heel erg aan t overschatten... :o

Ik vind het altijd zo vermoeiend dat mensen over dit soort zaken wat te klagen hebben. Kwestie van vraag en aanbod.
Alles draait om geld, macht, consumptie. Het zogenaamde gezonde imago dat supermarkten e.d. proberen uit te dragen is ook BS. Als er geld verdient kan worden, boeit het ze geen fl**ker. Ik snap je punt wel en ik vind ook dat iedereen gewoon vrij is om te kopen wat ie wil, daar ben ik het wel mee eens.

Misschien heb je gelijk dat mijn klagen overbodig was, maar alle reacties erop zijn evengoed geklaag en vermoeiend. :P

Voor mij staat Calvé (normale) op #1 en die 100% van AH op #2. Heb nu ook de 100% van Calvé gekocht, moet 'm nog proberne.
Mijn gevoel zegt dat die precies hetzelfde is als de 100% het AH huismerk (alleen 2,5 keer duurder). Is immers beide 100% gebrande en gemalen pinda's. Mocht hij werkelijk anders smaken hoor ik het graag.

Een weekje weg, 15 pagina's bijgelezen:D Wat een heerlijkheden hier, zoals altijd!

Bij deze ook maar een paar fotootjes uit mijn archief van de afgelopen week en een beetje:

Zelfgemaakte kipgyros

DSC01494.jpg

6 kilo peren van de boom in de tuin

IMG_20200820_204134_010.jpg

Na 6 kilo werden we het zat, dus we maakten er maar perensap van. Nu hebben we perensap for ever:)

IMG-20200821-WA0000.jpg

Onder deze laag tejföl en kaas zit een 2 kipfilets, gepaneerd in een laag aardappelrosti. Daaronder weer rijst.

IMG_20200821_184936_017.jpg

Verse mais, groentjes en gerookte tofu gemarineerd in honing en chili:

20200822_194500.jpg

Een cake uit de airfryer

DSC01538.jpg

Salade met gegrilde kip en weet ik het allemaal wat niet

DSC01545.jpg

Groeten Peul.

Alles draait om geld, macht, consumptie. Het zogenaamde gezonde imago dat supermarkten e.d. proberen uit te dragen is ook BS. Als er geld verdient kan worden, boeit het ze geen fl**ker. Ik snap je punt wel en ik vind ook dat iedereen gewoon vrij is om te kopen wat ie wil, daar ben ik het wel mee eens.

Misschien heb je gelijk dat mijn klagen overbodig was, maar alle reacties erop zijn evengoed geklaag en vermoeiend. :P
En mede door jou liggen ze steeds eerder in de winkel. Negatieve aandacht is ook aandacht.

Ben zelf ook niet zo op de lever. Wel plakjes op brood of leverpastei of pate. Maar bonken lever, nee laat maar, ook erg droog.
Dat vond ik dus ook altijd. Tot ik kippenlever ontdekte en t zelf ging bereiden. Ipv mn ouders die altijd al het eten kunnen verkloten 🙈 (te lang door bakken/koken)

Terug
Naar boven