- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Ja.Wegen mensen echt elke keer de pindakaas op hun boterham/rijstwafel? Dwangneurose?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja.Wegen mensen echt elke keer de pindakaas op hun boterham/rijstwafel? Dwangneurose?
Je kan ze gewoon bestellen in NL. Zelfs bij bol.com.Heb je deze ook in Holland? Echt, die moet je geproefd hebben, nom nom!![]()
Die zijn echt super lekker, boordevol pinda's, volgens mij helemaal geen slechte snack keuze.Je kan ze gewoon bestellen in NL. Zelfs bij bol.com.
Heb ze wel eens bij Action zien liggen. Van die eenmalige aanbiedingen van op=op.
Zeker in de cut. Daarbuiten vaak, maar niet per se. Dingen worden een gewoonte, maar soms weet het ik het wel hoeveel van iets ergens op gaat.
Gewoon maatschepjes gebruiken. Ik gebruik oude scoops van de whey voor de rijst en havermout enz. Maar ook voor bv je pindakaas heb je van die maatlepelsZeker in de cut. Daarbuiten vaak, maar niet per se. Dingen worden een gewoonte, maar soms weet het ik het wel hoeveel van iets ergens op gaat.
Hahahaha! Jij baalt van de pepernoten, en probeert het nu om te draaien? 😝Heb je deze ook in Holland? Echt, die moet je geproefd hebben, nom nom!![]()
Ik baal zeker van de pepernoten ja.Hahahaha! Jij baalt van de pepernoten, en probeert het nu om te draaien? 😝
Ik ervaar eten afwegen helemaal niet als een opgave zoals sommigen hier schijnbaar doen. Gewoon part of the job.![]()
Precies, ik weeg ook alles keurig af.Meten is weten. Dan weet je meteen waar aanpassingen gemaakt kunnen worden
Ik zou het niet weten... en gahet nooit proberen ook... Pinda allergieDie zijn echt super lekker, boordevol pinda's, volgens mij helemaal geen slechte snack keuze.

Bump en Bumper

en daarna op de weegschaal

mn ogen branden dr vanEen weekje weg, 15 pagina's bijgelezenWat een heerlijkheden hier, zoals altijd!
Bij deze ook maar een paar fotootjes uit mijn archief van de afgelopen week en een beetje:
Zelfgemaakte kipgyros
![]()
6 kilo peren van de boom in de tuin
![]()
Na 6 kilo werden we het zat, dus we maakten er maar perensap van. Nu hebben we perensap for ever
![]()
Onder deze laag tejföl en kaas zit een 2 kipfilets, gepaneerd in een laag aardappelrosti. Daaronder weer rijst.
![]()
Verse mais, groentjes en gerookte tofu gemarineerd in honing en chili:
![]()
Een cake uit de airfryer
![]()
Salade met gegrilde kip en weet ik het allemaal wat niet
![]()
Groeten Peul.

Voor mij ook tot ik deze in handen kreeg.Pindakaas zonder stukjes is een echte no-go voor mij.