- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je legt je rijstwafel op je weegschaal,dan reset je je weegschaal. dan smeer je pindakaas op je wafel en weeg je de netto pindakaasAnders word de weegschaal smerig
Maar dat is ie al dacht is wat schoner![]()

Je legt je rijstwafel op je weegschaal,dan reset je je weegschaal. dan smeer je pindakaas op je wafel en weeg je de netto pindakaas![]()

Nee op een rijstwafel en in de koelkast gelegd.Heb je nu de pindakaas van het WC papier weer terug in de pot gedaan?
Oké en dan nu een serieuze vraag: smaakt light pindakaas ongeveer zoals de gewone?
Ik weeg tot nu toe niets af maar doe ik puur voor hier wat extra info bij het eten. Want ze vragen vaak wat is het hoeveel kcal enzo dus op deze manier is het wat makkelijker.Wegen mensen echt elke keer de pindakaas op hun boterham/rijstwafel? Dwangneurose?
NopeWegen mensen echt elke keer de pindakaas op hun boterham/rijstwafel? Dwangneurose?
Met producten als pindakaas (hoge energie dichtheid) wel. Uit de losse pols kan bij dat soort producten behoorlijk afwijken in kcals..Wegen mensen echt elke keer de pindakaas op hun boterham/rijstwafel? Dwangneurose?
Nee hoor. Alleen als t door een saus gaat. Kwark ontbijtgranen en pasta rijst etc is t enige dat ik afweeg. De rest is gooi en smijtwerk. Sowieso track ik niets precies, weet zo ongeveer wel wat er in gaatWegen mensen echt elke keer de pindakaas op hun boterham/rijstwafel? Dwangneurose?
Eens proberen dan maar. Heb nog 8 potten Calvé staan inclusief bijzondere en nieuwe varianten.Ken je de bio variant van Lidl?? Zo hallo, ik wil niet meer anders!
Zeker in de cut. Daarbuiten vaak, maar niet per se. Dingen worden een gewoonte, maar soms weet het ik het wel hoeveel van iets ergens op gaat.Wegen mensen echt elke keer de pindakaas op hun boterham/rijstwafel? Dwangneurose?
Eens proberen dan maar. Heb nog 8 potten Calvé staan inclusief bijzondere en nieuwe varianten.
![]()
![]()
Aanrader. En zonder stukjes. Meende ergens gelezen te hebben dat dat de voorkeur heeft.
Maar idd, je hebt eerst nog wel even te gaan🤣🤣
Je ehbt ook gelijk. Dat men het koopt is natuurlijk niets mis mee en als het verkoopt is het logisch dat het er ligt (maar waarom dan niet year roundEn mede door jou liggen ze steeds eerder in de winkel. Negatieve aandacht is ook aandacht.
, of verkoopt het daarvoor niet goed genoeg?). Zie mijn genuanceerde post. Jij (en @Shadow Project ) hebben deels natuurlijk ook wel gelijk (en ik begon met klagen
).Misschien was ik ook wel te veel aan het klagen. IRL ben ik overigens niet iemand die koop- een eetgedrag van anderen afkeurt, iedereen moet het zelf weten en ik laat mensen wel in hun wara. Immers valt er op mijn eetpatroon ook genoeg aan te merken (wat sommigen dan ook doen) en vind het zelf ook fijn om geen gezeik over m'n eten te krijgen.Verder heeft @wovano natuurlijk gelijk: kwestie van vraag en aanbod, dat is het gewoon. Men koopt het, dus als je er niet in mee gaat loop je inkomsten mis als leverancier/verkoper.
Ik ben vaak degene die om sociaal te zijn naar collega's en het gewoon leuk vind de snoeppot op het werk vult, zelfs als ik er zelf niet van eet (wegens bijv. een cut, kaakoperatie of omdat ik even strikt ben, of toen ik vegetari"er was). En dan niet met goedkoop strooigoed, maar de echt goeie choccoladekruidnoten.
Het is ook een beetje zelfbescherming. Meestal kan ik dingen best beperken, maar die chocoladekruidnoten zijn gewoon te erg. Daar kun je niet één handje van pakken. Zolang de zak dicht is, gaat het goed, maar als je eenmaal gaat eten, onweerstaanbaar.En dan kan ik het in de supermarkt links laten liggen, totdat de week na 5 december alles ineens voor 50 cent in de schappen ligt; dan denk ik, voor dat geld, kan ik het niet laten liggen.
![]()
Ik vraag me weleens af waar het verschil in smaak tussen al die 100% pindakazen in zit. Ingredi"enten zijn doorgaans enkel pinda's. Zit het hem dan in de kwaliteit van de pinda's en/of het productieproces? Er zitten immers geen toevoegingen in (en als het goed is drijft de natuurlijke olie bovenop en moet je die doorroeren).![]()
![]()
Aanrader. En zonder stukjes. Meende ergens gelezen te hebben dat dat de voorkeur heeft.
Maar idd, je hebt eerst nog wel even te gaan🤣🤣
Ik vraag me weleens af waar het verschil in smaak tussen al die 100% pindakazen in zit. Ingredi"enten zijn doorgaans enkel pinda's. Zit het hem dan in de kwaliteit van de pinda's en/of het productieproces? Er zitten immers geen toevoegingen in (en als het goed is drijft de natuurlijke olie bovenop en moet je die doorroeren).
Nou, dat dus. Precies wat ik me zat af te vragen. De smaak van deze vind ik wel echt super. Beter nog dan de pindakaaswinkel. Al doet t bijna pijn om te zeggen..t is wel zo. De olie drijft er bovenop en al over de rand want ik ben o zo voorzichtig altijd 🤣🙈Ik vraag me weleens af waar het verschil in smaak tussen al die 100% pindakazen in zit. Ingredi"enten zijn doorgaans enkel pinda's. Zit het hem dan in de kwaliteit van de pinda's en/of het productieproces? Er zitten immers geen toevoegingen in (en als het goed is drijft de natuurlijke olie bovenop en moet je die doorroeren).
Pot op de weegschaal en gewoon eruit scheppen hoeveel je nodig hebtNee 10 gr per stuk nja ander 11
Dat is 10 gr plus rijstwafel heeft gaatjes waar het tussen gaat zitten![]()
![]()